4-й депъ
77
Ин, ирмос тбйже
К неразорймей жизни, к неувядающей сладости,
отче, преставился еси / к присносущней славе и к
невечернему Свету:/ Божие бо показался еси
делание,/ Егбже превозносим во веки.
Яко раб Христов, яко слуга верен и строитель
Того тайн,/ яко непрелестен путевождь, был еси,
Георгие премудре,/ страсти врачуя душ же и
телес.
Полн пощения плод к гумну Христову, отче,
принеслся еси,/ якоже зрел грозд, Небесными
точйлы, преблаженне, изгнелся еси,/ умиления
вино источавши нам в твоей памяти.
Богородичен: Чрева Твоего Плод нетленныя мне
жизни виновен явйся / и сладости присносущныя,
Богородйтельнице Чистая./ Темже Ти зову, весе-
ляся, Архангелов глас:/ радуйся, Дево.
Песнь 9
Ирмос: От Бога Бога Слова,/ неизреченною
мудростию пришедшаго обновйти Адама, / ядию в
тление падшаго люте, / от Святыя Девы неизречен-
но воплотйвшагося нас ради, / вернии единомуд-
ренно песньми величаем.
Добродетелей образы, яко на скрижали, напи-
сав чйстей души твоей,/ детельне всем святым
принесл еси,/ сугубо коейждо от добродетелей
пения внес,/ достоприятно принося от дел и
похваление.
Ангельстии лйцы, апостольский собор, / Богоро-
дица со Крестителем, пророческое сословие,/
священник чйнове с постники, мученическая
воинства, Иосифе,/ противомерными похвалами
тя ныне венчают.
Словесное твое стадо поминати не престай,/ но,
якоже жив, предстательствовал еси, мудре, / сйце
жизнь нетленную подая буди, / телесных страстей
и душевных изымая, отче,/ ко Христу молитвами
твоими.
Богородичен: О нас молящи Сына Твоего не
престай, Дево, Человеколюбца Бога: / Тя бо надеж-
ду стяжахом и Твоим заступлением избавляемся
бед, и страстей,/ и прегрешений, и болезней,
верою Тя славящий.