17-й день
25
вменив,/ на страсти, яко безплотен, подвизался
еси, / и Безплотных ликостоянию уподобился еси, /
и разума дарование приял еси,/ еже подаждь в
песнех поющим ти сйце:/ радуйся, Зосймо препо-
добие и Богонбсе, / Небесный человече и земный
Ангеле. / Радуйся, яко кроме мира суетнаго пусты-
ню соделав в морском острове,/ в нем обитель
составил еси./ Радуйся, яко в ней множество
монахов собрася, / и от них слышиши сйце глаго-
лемое: / радуйся, монашествующим спасения хода-
тай;/ радуйся, унывающих образ утешения;/ ра-
дуйся, монахом от навет вражиих избавителю;/
радуйся, скорбей губителю нашего естества, / яко
отгониши помыслы злобный; / радуйся, скорбящих
душею сладкое утешение и радости Божествен-
ный подателю;/ радуйся, наш предстателю и
избавителю;/ радуйся, преподобие отче Зосймо,
монахов удобрение.
Песнь 7
Ирмос: От Иудеи, дошедше, бтроцы,/в Вавилоне
иногда,/ верою Троическою пламень пещный
попраша, поюще:/ отцев Боже, благословен еси.
Всем желанием прилепился еси, воздержанием
твердым твоему Владьще,/ Того ныне питаешися
сиянии, зовый:/ отец наших Боже, благословен
еси.
Просветив твое сердце, священноначальник
бысть отча состава, / наказуя и уча вся, изводя всяк
ум к Божиим волям, поя: / отец наших Боже,
благословен еси.
Плод Божествен Владьще принесл еси ? житие,
треблаженне, / и жертву приятну и непорочну,
зовый:/ отец наших Боже, благословен еси.
Богородичен: Се Дева Божественное Отроча
породи, / Егоже ныне Богоноснии отцы познавше
Бога и Господа, вопияху:/ отец наших Боже,
благословен еси.
Ин
Ирмос: Росодательну убо пещь/ со дела Ангел/
преподобным отроком,/ халдеи же опаляющее/
веление Божие мучителя увеща вопйти:/ благо-
словен еси, Боже отец наших.