|
|||
17-й день
|
25
|
||
|
|||
вменив,/ на страсти, яко безплотен, подвизался
еси, / и Безплотных ликостоянию уподобился еси, / и разума дарование приял еси,/ еже подаждь в песнех поющим ти сйце:/ радуйся, Зосймо препо- добие и Богонбсе, / Небесный человече и земный Ангеле. / Радуйся, яко кроме мира суетнаго пусты- ню соделав в морском острове,/ в нем обитель составил еси./ Радуйся, яко в ней множество монахов собрася, / и от них слышиши сйце глаго- лемое: / радуйся, монашествующим спасения хода- тай;/ радуйся, унывающих образ утешения;/ ра- дуйся, монахом от навет вражиих избавителю;/ радуйся, скорбей губителю нашего естества, / яко отгониши помыслы злобный; / радуйся, скорбящих душею сладкое утешение и радости Божествен- ный подателю;/ радуйся, наш предстателю и избавителю;/ радуйся, преподобие отче Зосймо, монахов удобрение. Песнь 7
Ирмос: От Иудеи, дошедше, бтроцы,/в Вавилоне
иногда,/ верою Троическою пламень пещный попраша, поюще:/ отцев Боже, благословен еси. Всем желанием прилепился еси, воздержанием
твердым твоему Владьще,/ Того ныне питаешися сиянии, зовый:/ отец наших Боже, благословен еси. Просветив твое сердце, священноначальник
бысть отча состава, / наказуя и уча вся, изводя всяк ум к Божиим волям, поя: / отец наших Боже, благословен еси. Плод Божествен Владьще принесл еси ? житие,
треблаженне, / и жертву приятну и непорочну, зовый:/ отец наших Боже, благословен еси. Богородичен: Се Дева Божественное Отроча
породи, / Егоже ныне Богоноснии отцы познавше Бога и Господа, вопияху:/ отец наших Боже, благословен еси. Ин
Ирмос: Росодательну убо пещь/ со дела Ангел/
преподобным отроком,/ халдеи же опаляющее/ веление Божие мучителя увеща вопйти:/ благо- словен еси, Боже отец наших. |
|||
|
|||