В Неделю антипасхи
331
Егда икона, яко жива, / С ладколюбящия Зижди-
теля Чйстыя Отроковицы/ дивно прохождаше,
яко на колеснице, воду / и прийде в Горы селений, /
вреда отбегающи еретйческаго, / тогда монаше-
ствующих и бельцев вся лики, взыграюще,/ сей
покланяхуся, радующеся.
Приидите, песньми почтим образ, егоже освя-
ти,/ Матерь Божия Святая,/ и, его целующе,
прирцем:/ сим,Боговместная, нас посетила еси,/
сим отгнала еси род противобожный, / темже сим
нас покажи/ наследники жребия Твоего, Влады-
чице,/ и Сына Твоего Царствия.
Слава, глас 6, праздника. И ныне, Богородицы,
глас тойже:
Виде о иконе Твоей сущая во святей Горе Твоей
обитель, / якоже виде в рождестве Твоем, Преслав-
ная, град Давидов Вифлеем: / тамо бо пастырие
вйдеша и удивйшася, / зде вси падоша и поклонй-
шася;/ тамо безсеменно рождество Твое,/ зде без
корабля водошествие исхода Твоего; / тогда Духом
Святым зачатие,/ ныне чрез благодать Сына
Твоего Твое пришествие;/ Иродово бо тогда
суетное воинство губящее/ рождеству Твоему
ничтоже содея;/ безбожных лее зде воображении
людие,/ прещения творяще жребию Твоему, на-
прасно* прогнашася. / Велия Твоя милость и
благоутробие Твое чудесно есть, / Пресвятая Вла-
дычице.
Славословие великое. И отпуст.
НА ЛИТУРГИИ
Блаженны от канона, песнь 3-я Фомы и песнь 6-я
Богородицы. Апостол и Евангелие обойм. Подобно и
причастен.
Икона Божией Матери «Слад-     имела у себя в покоях икону Божией
кое лобзание» (по-гречески Глико-     Матери. Симеон потребовал от жены
филусса) прославилась в царствова-     икону, чтобы ее сжечь. Тогда женщи-
ние греческого императора иконобор-     на решилась расстаться с заветной
ца Феофила (829?842). Один из     святыней, но не предавать ее в руки
приближенных императора, Симеон,     мужа. Она пустила икону в море.
подражая своему повелителю, питал     Чрез неизвестное число лет эта самая
ненависть к иконам. Но его супруга     икона явилась на берегу моря пред
Виктория чтила святые иконы и     афонским Филофеевским монасты-
* напрасно?внезапно