|
|||
В Неделю антипасхи
|
331
|
||
|
|||
Егда икона, яко жива, / С ладколюбящия Зижди-
теля Чйстыя Отроковицы/ дивно прохождаше, яко на колеснице, воду / и прийде в Горы селений, / вреда отбегающи еретйческаго, / тогда монаше- ствующих и бельцев вся лики, взыграюще,/ сей покланяхуся, радующеся. Приидите, песньми почтим образ, егоже освя-
ти,/ Матерь Божия Святая,/ и, его целующе, прирцем:/ сим,Боговместная, нас посетила еси,/ сим отгнала еси род противобожный, / темже сим нас покажи/ наследники жребия Твоего, Влады- чице,/ и Сына Твоего Царствия. Слава, глас 6, праздника. И ныне, Богородицы,
глас тойже: Виде о иконе Твоей сущая во святей Горе Твоей
обитель, / якоже виде в рождестве Твоем, Преслав- ная, град Давидов Вифлеем: / тамо бо пастырие вйдеша и удивйшася, / зде вси падоша и поклонй- шася;/ тамо безсеменно рождество Твое,/ зде без корабля водошествие исхода Твоего; / тогда Духом Святым зачатие,/ ныне чрез благодать Сына Твоего Твое пришествие;/ Иродово бо тогда суетное воинство губящее/ рождеству Твоему ничтоже содея;/ безбожных лее зде воображении людие,/ прещения творяще жребию Твоему, на- прасно* прогнашася. / Велия Твоя милость и благоутробие Твое чудесно есть, / Пресвятая Вла- дычице. Славословие великое. И отпуст.
НА ЛИТУРГИИ
Блаженны от канона, песнь 3-я Фомы и песнь 6-я
Богородицы. Апостол и Евангелие обойм. Подобно и причастен. |
|||
|
|||
Икона Божией Матери «Слад- имела у себя в покоях икону Божией
кое лобзание» (по-гречески Глико- Матери. Симеон потребовал от жены
филусса) прославилась в царствова- икону, чтобы ее сжечь. Тогда женщи-
ние греческого императора иконобор- на решилась расстаться с заветной
ца Феофила (829?842). Один из святыней, но не предавать ее в руки
приближенных императора, Симеон, мужа. Она пустила икону в море.
подражая своему повелителю, питал Чрез неизвестное число лет эта самая
ненависть к иконам. Но его супруга икона явилась на берегу моря пред
Виктория чтила святые иконы и афонским Филофеевским монасты-
|
|||
|
|||
* напрасно?внезапно
|
|||
|
|||