|
|||
в-й день
|
161
|
||
|
|||
Твоем./ С нймиже и нас Твоего просвещения
сподоби, Владыко,/ пети Тя во веки. На стиховне стихиры самогласны, глас 1:
Йже древле с Моисеом глаголавый на горе
Синайстей образы, / Аз есмь, глаголя, Сый, / днесь на горе Фаворстей преображен пред ученики,/ показа началообразую доброту зрака,/ в Себе восприйм человеческое существо,/ и таковыя благодати свидетели постав ль?Моисея и Илию,/ общники творяше веселия,/ провозвещающий славное Креста ради/ и спасительное воскресе- ние. Стих: Твоя суть небеса,/ и Твоя есть земля.
Твоего Единороднаго Сына провидев Духом/
плотское к человеком пришествие, / Богоотец Давид издалеча к веселию созывает тварь/ и пророчески взывает:/ Фавбр и Ермон о Имени Твоем возрадуются./ На сию бо возшед гору, Спасе, со ученики Твоими,/ очерневшее Адамово естество,/ преображен, облистати паки сотворил еси,/ претворив е в Твоего Божества славу же и светлость./ Темже вопием Ти:/ Содетелю всяче- ских, Господи» слава Тебе. Стих: Фавбр и Ермон/ о Имени Твоем возраду-
етася. Неодержимое Твоего светолйтия, / и неприступ-
ное Божества, / зряще апостолов лучший, / на горе преображения, Безначальне Христе,/ Божествен- ным изменйшася ужасом/ и, облаком осиявшеся светлым,/ глас слышаху Отеч, извествующ таин- ство Твоего вочеловечения,/ яко един еси и по воплощении,/ Сын Единородный/ и Спас мира. Слава, и ныне, глас 6:
Петру, и Иакову, и Иоанну,/ лучшим учеником
Твоим, Господи,/ днесь показал еси на горе Фаворстей/ славу Божественного Твоего зрака:/ вйдяху бо рйзы Твоя, облиставшия, яко свет,/ и лице Твое паче солнца, / не терпяще зрети нестер- пимое Твоего сияния,/ на землю низпадаху,/ никакоже зрети могуще. / Глас же слышаху, свиде- тельствующ свыше:/ Сей есть Сын Мой возлюб- ленный,/ пришедый в мир спасти человека. |
|||
|
|||