в-й день
161
Твоем./ С нймиже и нас Твоего просвещения
сподоби, Владыко,/ пети Тя во веки.
На стиховне стихиры самогласны, глас 1:
Йже древле с Моисеом глаголавый на горе
Синайстей образы, / Аз есмь, глаголя, Сый, / днесь
на горе Фаворстей преображен пред ученики,/
показа началообразую доброту зрака,/ в Себе
восприйм человеческое существо,/ и таковыя
благодати свидетели постав ль?Моисея и Илию,/
общники творяше веселия,/ провозвещающий
славное Креста ради/ и спасительное воскресе-
ние.
Стих: Твоя суть небеса,/ и Твоя есть земля.
Твоего Единороднаго Сына провидев Духом/
плотское к человеком пришествие, / Богоотец
Давид издалеча к веселию созывает тварь/ и
пророчески взывает:/ Фавбр и Ермон о Имени
Твоем возрадуются./ На сию бо возшед гору,
Спасе, со ученики Твоими,/ очерневшее Адамово
естество,/ преображен, облистати паки сотворил
еси,/ претворив е в Твоего Божества славу же и
светлость./ Темже вопием Ти:/ Содетелю всяче-
ских, Господи» слава Тебе.
Стих: Фавбр и Ермон/ о Имени Твоем возраду-
етася.
Неодержимое Твоего светолйтия, / и неприступ-
ное Божества, / зряще апостолов лучший, / на горе
преображения, Безначальне Христе,/ Божествен-
ным изменйшася ужасом/ и, облаком осиявшеся
светлым,/ глас слышаху Отеч, извествующ таин-
ство Твоего вочеловечения,/ яко един еси и по
воплощении,/ Сын Единородный/ и Спас мира.
Слава, и ныне, глас 6:
Петру, и Иакову, и Иоанну,/ лучшим учеником
Твоим, Господи,/ днесь показал еси на горе
Фаворстей/ славу Божественного Твоего зрака:/
вйдяху бо рйзы Твоя, облиставшия, яко свет,/ и
лице Твое паче солнца, / не терпяще зрети нестер-
пимое Твоего сияния,/ на землю низпадаху,/
никакоже зрети могуще. / Глас же слышаху, свиде-
тельствующ свыше:/ Сей есть Сын Мой возлюб-
ленный,/ пришедый в мир спасти человека.