6-й день
165
редсташа Ти Моисей же и Илия, яко Ббжия слуги,
Блине Человеколюбче.
Бог Слово сый, весь землен бысть,/ всему
Божеству смесив человечество во ипостаси
Своей, / юже во двою существу Моисей и Илия же
вйдеша на горе Фаворе.
Седален, глас 4.
Подобен: Удивйся Иосиф:
На горе Фаворстей преобразился еси, Иисусе,/
посреде Илий и Моисея премудрых, со Иаковом, и
Петром, и Иоанном./ Петр же, сопребывая, сия
Тебе глаголаше:/ добро зде есть сотворйти три
сени: / едйну Моисею,, и едйну Илий, и едйну Тебе,
Владыце Христу./ Иже тогда Свет Твой сим
возсиявый, просвети души наша.
Слава, и ныне, тбйже.
Песнь 4
Ирмос: Услышах славное смотрение Твое, Хрис-
те Боже,/ яко родился еси от Девы,/ да от лести
избавиши зовущия:/ слава силе Твоей, Господи»
Закон в Синаи писанием воображая, Христе
Боже,/ во облаце, и огни, и мраце, и в вихре явился
еси носим:/ слава силе Твоей, Господи.
Да увериши славное строение Твое, Христе
Боже,/ яко Сый прежде век и Тбйже на облаце
восхождение положйвый,/ на Фаворе неизречен-
но просиял еси.
Соглаголюще, предстояху раболепно Тебе, Вла-
дыце Христу,/ к нимже парою огня и мрака и
тонким хладом беседовал еси:/ слава силе Твоей,
Господи.
Возвещаху славное Креста ради Твоего, на
Фавор пришедше,/ йже во огни Тя и купине
древле предвидевши Моисей/ и взятый на колес-
нице огненней Илия, Христе.
Ин
Ирмос: Из плоти Твоей лучи Божества /исхожда-
ху пророком и апостолом./ Тем начальницы,
поюще, взываху:/ слава силе Твоей, Господи.
Йже купину сохранйвый невреждену, прикос-
нувшуюся огню,/ Моисею богосиянную плоть