![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
6-й день
|
165
|
||
|
|||
редсташа Ти Моисей же и Илия, яко Ббжия слуги,
Блине Человеколюбче. Бог Слово сый, весь землен бысть,/ всему
Божеству смесив человечество во ипостаси Своей, / юже во двою существу Моисей и Илия же вйдеша на горе Фаворе. Седален, глас 4.
Подобен: Удивйся Иосиф:
На горе Фаворстей преобразился еси, Иисусе,/
посреде Илий и Моисея премудрых, со Иаковом, и Петром, и Иоанном./ Петр же, сопребывая, сия Тебе глаголаше:/ добро зде есть сотворйти три сени: / едйну Моисею,, и едйну Илий, и едйну Тебе, Владыце Христу./ Иже тогда Свет Твой сим возсиявый, просвети души наша. Слава, и ныне, тбйже.
Песнь 4
Ирмос: Услышах славное смотрение Твое, Хрис-
те Боже,/ яко родился еси от Девы,/ да от лести избавиши зовущия:/ слава силе Твоей, Господи» Закон в Синаи писанием воображая, Христе
Боже,/ во облаце, и огни, и мраце, и в вихре явился еси носим:/ слава силе Твоей, Господи. Да увериши славное строение Твое, Христе
Боже,/ яко Сый прежде век и Тбйже на облаце восхождение положйвый,/ на Фаворе неизречен- но просиял еси. Соглаголюще, предстояху раболепно Тебе, Вла-
дыце Христу,/ к нимже парою огня и мрака и тонким хладом беседовал еси:/ слава силе Твоей, Господи. Возвещаху славное Креста ради Твоего, на
Фавор пришедше,/ йже во огни Тя и купине древле предвидевши Моисей/ и взятый на колес- нице огненней Илия, Христе. Ин
Ирмос: Из плоти Твоей лучи Божества /исхожда-
ху пророком и апостолом./ Тем начальницы, поюще, взываху:/ слава силе Твоей, Господи. Йже купину сохранйвый невреждену, прикос-
нувшуюся огню,/ Моисею богосиянную плоть |
|||
|
|||