166
Месяц август
показал еси, Владыко, поющему:/ слава силе
Твоей, Господи.
Скрыся зарею Божества чувственное солнце,/
яко на горе Фаворе видев Тя преобразующася,
Иисусе мой:/ слава силе Твоей, Господи.
Огнь, не опаляя вещи телесныя, виден бысть
невеществен,/ якоже Моисею и апостолом явился
еси, Илий же, Владыко,/ един от двою, во дву
совершенну естеству.
Песнь 5
Ирмос: От света пресекйй первородный свет,/
яко во свете дела поют Тя, Христе, Содетеля, / во
свете Твоем пути наша направи.
Пред линем Твоим горы уклонйшася, / свет бо и
пред ногами неботечныя лучи, Христе, солнца
прийде, / зрак землен яко прийти благоволил еси.
Се Спас,? / вопияху Моисей и Илия учеником,/
на горе святей Фаворстей оглашаемым,? /
Христос, Егоже древле провозвестйхом Сущаго
Бога.
Неизменное естество, человеческому примет-
ся,/ обильно невещественнаго Божества Свет/
изобнажйв апостолом, неизреченно возсия.
Тя, присносущное сияние, во Отечестей славе/
ученицы яко вйдевше возсиявша, Христе, Тебе
вопияху:/ во свете Твоем пути наша направи.
Ин
Ирмос: Векую мя отринул еси/ от лица Твоего,
Свете незаходимый, / и покрыла мя есть чуждая
тьма, окаяннаго?/ Но обрати мя и к свету запове-
дей Твоих/ пути моя направи, молюся.
Ветййствующий язык Твоего величества не
может вещати:/ яко бо, Держай живот и смертию
Владый, / представил еси на Фаворстей горе
Моисея и Илию,/ свидетельствующий Твое Боже-
ство.
Йже руками невидимыми создав по образу
Твоему, Христе, человека, / началообразную Твою
в создании доброту показал еси, / не яко во образе,
но яко Сам Сый по существу,/ Бог был еси и
Человек.