|
|||
170
|
Месяц август
|
||
|
|||
шеся, Моисей же и Илия вопияху:/ бтроцы,
благословите, священницы, воспойте,/ людие, превозносите во вся веки. Яко Небом владущему, и землею господствующе-
му,/ и над преисподними область имущему, Хри- сте, предсташа Ти: / от земли убо?апостоли, яко с Небесе же?Фесвитянин Илия,/ Моисей же ? от мертвых, поюще согласно:/ людие, превозносите во вся веки. Уныние раждающия печали на земли оставиша
апостолов избраннии, Человеколюбие,/ яко Тебе последоваша, ко иже от земли преложению Боже- ственнаго жития. / Темже и, по достоянию Твоего Богоявления улучивше, пояху:/ людие, превозно- сите Его во веки. На 9-й песни Честнейшую: не поем, аще и в
Неделю, но поем припев праздника: Величай, душе моя,/ на Фаворе преобразивше-
гося Господа. Таже ирмос: Рождество Твое: Посем вторый лик
поет тойже припев и ирмос. И ко второму канону припевают тойже припев. Песнь 9
Ирмос: Рождество Твое нетленно явйся: / Бог из
боку Твоею пройде,/ яко Плотоносец явйся на земли/и с человеки поясиве./ Тя, Богородице, тем вси величаем. Ужасни новым светолйтием внезапу ученицы
освещшеся, друг друга зряху, / удивльшеся же и к земли преклоньшеся, / Тебе, Владьще всех, покло- нйшася. Шум из облака посылашеся богогласен, изве-
ствуя чудо: / Отец бо Светов,? Сей есть Сын Мой возлюбленный,? апостолом вопияше:/ Того пос- лушайте. Новая вйдевше и преславная, глас Отеческий
внушивше,/ на Фавбре Словесе слуги, изображе- ние Первообразнаго, / Сей есть,? вопияху,? Спас наш. Образе непременный Сущаго, недвйжиме, пе-
чать неизменна, / Сыне, Слове, мудросте и мышце, деснице Вышняго, Сило,/ Тя воспеваем со Отцем же и Духом. |
|||
|
|||