170
Месяц август
шеся, Моисей же и Илия вопияху:/ бтроцы,
благословите, священницы, воспойте,/ людие,
превозносите во вся веки.
Яко Небом владущему, и землею господствующе-
му,/ и над преисподними область имущему, Хри-
сте, предсташа Ти: / от земли убо?апостоли, яко с
Небесе же?Фесвитянин Илия,/ Моисей же ? от
мертвых, поюще согласно:/ людие, превозносите
во вся веки.
Уныние раждающия печали на земли оставиша
апостолов избраннии, Человеколюбие,/ яко Тебе
последоваша, ко иже от земли преложению Боже-
ственнаго жития. / Темже и, по достоянию Твоего
Богоявления улучивше, пояху:/ людие, превозно-
сите Его во веки.
На 9-й песни Честнейшую: не поем, аще и в
Неделю, но поем припев праздника:
Величай, душе моя,/ на Фаворе преобразивше-
гося Господа.
Таже ирмос: Рождество Твое: Посем вторый лик
поет тойже припев и ирмос. И ко второму канону
припевают тойже припев.
Песнь 9
Ирмос: Рождество Твое нетленно явйся: / Бог из
боку Твоею пройде,/ яко Плотоносец явйся на
земли/и с человеки поясиве./ Тя, Богородице, тем
вси величаем.
Ужасни новым светолйтием внезапу ученицы
освещшеся, друг друга зряху, / удивльшеся же и к
земли преклоньшеся, / Тебе, Владьще всех, покло-
нйшася.
Шум из облака посылашеся богогласен, изве-
ствуя чудо: / Отец бо Светов,? Сей есть Сын Мой
возлюбленный,? апостолом вопияше:/ Того пос-
лушайте.
Новая вйдевше и преславная, глас Отеческий
внушивше,/ на Фавбре Словесе слуги, изображе-
ние Первообразнаго, / Сей есть,? вопияху,? Спас
наш.
Образе непременный Сущаго, недвйжиме, пе-
чать неизменна, / Сыне, Слове, мудросте и мышце,
деснице Вышняго, Сило,/ Тя воспеваем со Отцем
же и Духом.