|
|||
8-й день
|
215
|
||
|
|||
Ин
Ирмос: Гору Тя, благодатию Боясиею приосенен-
ную, / прозорливыма Аввакумусмотрйв очима, /из Тебе изыти Израилеву провозглашайте Святому/ во спасение наше и обновление. Возмогл еси шатание иизложйти льстйваго,/
присвоився добродетелию, всеблаженне Емили- ане, / Всемогущему и Сильному во бранех, пребога- те, и ныне зовеши:/ слава силе Твоей, Господи. Приимал еси горькая заточения, отсылаемь,/
терпелив показался еси, Богомудре Емилиане, словом благодати огражден,/ священнотаинниче чудне, Богу взывая:/ слава силе Твоей, Господи. Законно явился еси, из детства освящен,/ по-
стными просветйвея, всеблаженне Емилиане, пер- выми обученьми, / и архиерей, священномучениче, послежде показался еси, Богонбсе преизрядне. Богородичен: Йже всякий выше разумев аемый
твари,/ еже паче ума живоначальна богоздания на земли совершая таинство,/ девства украшену светлостьмй, во Твою утробу вселйся, Пречистая. Песнь 5
Ирмос: Векую мя отринул еси/ от лица Твоего,
Свете незаходимый, / и покрыла мя есть чуждая тьма, окаяннаго?/ Но обрати мя и к свету запове- дей Твоих/ пути моя направи, молюся. Ветййствующий язык Твоего величества не
может вещати: / яко бо, Держай живот и смертию Владый,/ представил еси на Фаворстей горе Мо- исея и Илию, / свидетельствующий Твое Божество. Йже руками невидимыми создав по образу
Твоему, Христе, человека, / началообразную Твою в создании доброту показал еси, / не яко во образе, но яко Сам Сый по существу,/ Бог был еси и Человек. Срастворйвся неслиянно, угль горящ показал
еси нам Божества, / попаляющ убо грехи, души же просвещающ, на Фаворстей горе,/ Моисея со Илиею, учеников же старейшин удивил еси. Ин
Ирмос: Бог Сый мира, Отец щедрот,/ Великаго
Совета Твоего Ангела,/ мир подавающа, послал |
|||
|
|||