10-й день
289
Служитель Слова и словом украшен,/ Слова
любовию, нравом душевным закалается/ и с
Словом праведно царствует ныне,/ веселия и
славы Его насыщался.
Дреманием нечестия благочестно не воздремав-
ся, / бодростию Божественною, мученическим тво-
им стоянием/ от бчию сон йже в смерть оттрясл
еси, мучениче Христов священне.
На сопротивоборных злочестйваго противле-
ния истинными оружии благочестия ограждся,/
сих до конца низложил еси память/ веры ради и
нрава любовию.
Богородичен: Скверну всю первыя отложйвше
снеди, / животным хлебом с Небесе напитаемся, от
земли Девы возсиявшаго, / Юже, яко Ходатаицу
благих, воспойм.
Песнь 5
Ирмос: Векую мя отринул еси/ от лица Твоего,
Свете незаходймый, / и покрыла мя есть чуждая
тьма, окаяннаго?/ Но обрати мя и к свету запове-
дей Твоих/ пути моя направи, молюся.
Ветййствующий язык Твоего величества не
может вещати: / яко бо, Держай живот и смертию
Владый,/ представил еси на Фаворстей горе
Моисея и Илию, / свидетельствующия Твое Боже-
ство.
Йже руками невидимыми создав по образу
Твоему, Христе, человека, / началообразную Твою
в создании доброту показал еси, / не яко во образе,
но яко Сам Сый по существу,/ Бог был еси и
Человек.
Срастворйвся неслиянно, угль горящ показал
еси нам Божества, / попаляющ убо грехи, души же
просвещающ, на Фаворстей горе,/ Моисея со
Илиею, учеников же старейшин удивил еси.
Ин
Ирмос: Нечестивии не узрят славы Твоея, Хри-
сте,/ но мы Тя, Единородне,/ Отеческий славы
сияние Божества, / от нощи утренююще, / воспева-
ем Тя, Человеколюбче.
Неуклонным видением Божественный доброты
зря,/ вся красная, яже на земли, Лаврентие, ты
преобйдел еси / и лютыя тела болезни, досточудне.