11-й день
313
увязен,/ на Небесех живеши, сцарствуя Всещед-
рому./ Темже тя ублажаем,/ яко истинна
мученика, и Слова служителя,/ и веры
утверждение.
Бвпл чудный,/ тайн служитель Владычних
быв,/ яко овча незлобиво, себе самаго приведе,/
посечен быв мечем,/ благовоние приношение/ и
агня Божественное быв./ Того убо ублажаем,/
священное его страдание священно празднующе, /
мучениколюбцы, днесь.
Слава, и ныне, глас тойже:
Гора, яже иногда мрачна и дымна,/ ныне же
честна и свята есть, / на нейже нозе Твой стоясте,
Господи,/ превечное бо сокровенное таинство/
напоследок явлено сотвори,/ страшное Твое пре-
ображение,/ Петру, и Иоанну, и Иакову./ Йже,
такова сияния лица Твоего не терпяще / и светло-
сти риз Твоих,/ ниц на лице земли покрывахуся,/
йэке и уясасом одержйми, дивляхуся,/ вйдяще
Моисея и Илию, глаголюща с Тобою,/ хотящая
приключйтися Тебе;/ и глас от Отца евидетель-
ствоваше, глаголя: / Сей есть Сын Мой возлюблен-
ный,/ о Немже благоизволих,/ Того послушайте,/
Иже и дарует мйрови велию милость.
На стиховне стихиры, глас 2.
Подобен: Доме Евфрафов:
Естество, еже во Адаме,/ Христос обновите
хотя, / на гору ныне / восходит Фаворскую, / обна-
жая учеником Божество.
Стих: Твоя суть небеса,/ и Твоя есть земля.
Свет трисиянный,/ об листав неизреченно,/ Бо-
жественныя Твоей славы,/ на горе Фаворстей,
Спасе,/ всяческая уясни.
Стих: Фавор и Ермон/ о Имени Твоем возраду-
етася.
Внезапу ученицы,/ пременение вйдевше
одежды/ и всего телесе Твоего, Слове,/ ницы
падше,/ пояху.
Слава, и ныне, глас 4:
На горе высоце преображен, Спас,/ верховный
имея ученики,/ пресдавно облистал есть,/ пока-