|
|||
368
|
Месяц август
|
||
|
|||
Осеняющая слава в сени первее и Моисееви
беседующи, Твоему угоднику,/ образ бысть обли- ставшаго неизреченно / на Фаворе, Владыко, Тво- его преображения. Совзыдоша Ти, Слове Единородный,/ вышний
апостольстии верей на гору Фаворскую,/ и соп- редсташа Ти Моисей же и Илия, яко Ббжия слуги, Бдйне Человеколюбче. Бог Слово сый, весь землен бысть,/ всему
Божеству смесив человечество во ипостаси Своей, / юже во двою существу Моисей и Илия же вйдеша на горе Фаворе. Ин
Ирмос: Веселится о Тебе Церковь Твоя, Христе,
зовущи:/ Ты моя крепость, Господи,/ и прибежи- ще, и утверждение. Победив со Христом ополчения вражия, / венец
победный приял еси, мучениче страстотерпче Аникйто. Нерадйша о плоти яко тлеющей Христовы
мученицы/ и лютая мучения разумом твердым претерпеша. Вод животворных исполнени,/ мутныя токи
прелести, мудрии мученицы,/ течении кровными устависте. Богородичен: Вселйся во утробу Твою живый на
Небесех Господь / и от нас всяку прелесть, Богоро- дице, отгнал есть. Ин
Ирмос: Несть свят, яко Господь, / и несть праве-
ден, яко Бог наш.,/ Егоже поет вся тварь:/ несть праведен, паче Тебе, Господи. Крови каплют честныя твоей руки,/ и учения
текут целомудреннаго языка твоего,/ известна вопиюща по отсечении его Христа во двою естеству. Рука твоя писаньми не преста вопия,/ и язык
учении трубит веру твою, Богоглаголиве требла- женне:/ Бог бо бе обоя движа, слагая глаголати. Тремй убо телесы, во единой же души,/ едино-
мудренно сопротйвистеся, отцы чуднии,/ зле отъ- емлющим Христовы страсти и сугубое действо. |
|||
|
|||