368
Месяц август
Осеняющая слава в сени первее и Моисееви
беседующи, Твоему угоднику,/ образ бысть обли-
ставшаго неизреченно / на Фаворе, Владыко, Тво-
его преображения.
Совзыдоша Ти, Слове Единородный,/ вышний
апостольстии верей на гору Фаворскую,/ и соп-
редсташа Ти Моисей же и Илия, яко Ббжия слуги,
Бдйне Человеколюбче.
Бог Слово сый, весь землен бысть,/ всему
Божеству смесив человечество во ипостаси
Своей, / юже во двою существу Моисей и Илия же
вйдеша на горе Фаворе.
Ин
Ирмос: Веселится о Тебе Церковь Твоя, Христе,
зовущи:/ Ты моя крепость, Господи,/ и прибежи-
ще, и утверждение.
Победив со Христом ополчения вражия, / венец
победный приял еси, мучениче страстотерпче
Аникйто.
Нерадйша о плоти яко тлеющей Христовы
мученицы/ и лютая мучения разумом твердым
претерпеша.
Вод животворных исполнени,/ мутныя токи
прелести, мудрии мученицы,/ течении кровными
устависте.
Богородичен: Вселйся во утробу Твою живый на
Небесех Господь / и от нас всяку прелесть, Богоро-
дице, отгнал есть.
Ин
Ирмос: Несть свят, яко Господь, / и несть праве-
ден, яко Бог наш.,/ Егоже поет вся тварь:/ несть
праведен, паче Тебе, Господи.
Крови каплют честныя твоей руки,/ и учения
текут целомудреннаго языка твоего,/ известна
вопиюща по отсечении его Христа во двою
естеству.
Рука твоя писаньми не преста вопия,/ и язык
учении трубит веру твою, Богоглаголиве требла-
женне:/ Бог бо бе обоя движа, слагая глаголати.
Тремй убо телесы, во единой же души,/ едино-
мудренно сопротйвистеся, отцы чуднии,/ зле отъ-
емлющим Христовы страсти и сугубое действо.