|
|||
12-й день
|
379
|
||
|
|||
Богородичен: Купину, горящу огнем и неопаля-
ему, / предзряше древле Моисей, Богомати Дево, / богоприятну прообразуя Твою утробу, приемшую нетленный Огнь. Светилен святаго.
Подобен: Свете неизменный:
Труба явился еси премудрости,/ благогласным
языком твоим сопротйвных ужасая полки, Макси- ме, свет монашествующих,/ темже, твоими пита- ющееся словесы,/ разум познаваем сущих. Слава, и ныне, праздника:
Свете неизменный, Слове, Света Отца нерож-
денна, в явлением свете Твоем,/ днесь на Фаворе Свет вйдехом Отца, Свет и Духа, / Светом наставля- ющаго всю тварь. На стиховне стихиры праздника, глас 2.
Подобен: Доме Евфрафов:
Просиял еси, о Христе,/ бело паче снега,/ Твое
обнажая / учеником существо / неприступный сла- вы Твоей. Стих: Твоя суть небеса/ и Твоя есть земля.
Показати учеником/ славу Твою восхотев,/ с
Моисеем и Илиею / на горе Фаворстей / яко вйдеша Тя, Спасе, ужасошася. Стих: Фавор и Брмон/ о Имени Твоем возраду-
етася. Днесь Христос/ на горе Фаворстей/ Адамово
обновль / омрачившееся естество, / просветив, бо- госодела. Слава, и ныне, глас и подобен тойже:
Гора Божия Фавор/ о Имени Твоем,/ Спасе,
радуется,/ Отцу возлюбленна Тя/ Сына пропове- дая. НА ЛИТУРГИИ
Блаженны праздника, песни 7-я и 8-я от обоих канонов,
со ирмосом на 6. Святые мученики Аникита и да император Диоклитиан (284?305)
Фотий (его племянник) были родом установил на площади в Никомидии
из Никомидии. Святой Аникита был мечи, сечки, рожны, железные когти,
комитом (военным сановником). Ког- сковороды, колеса, котлы и другие
|
|||
|
|||