|
|||
2-й день
|
95
|
||
|
|||
Икос:
Словенску языку, россййстей стране, москов-
стей области, / якоже благоволи Господь, чудотво- рец велик явился еси, Васйлие,/ недугуюшим подай цельбы от мног бо времен по преставлении твоем,/ паче же,по еже к Богу твоему отшествии, благодать незавйстна изливается./ Темнее йже в лютых злостраждущии, притекающе ко гробу твоему, исцелений наслаждаются, / усердно при- падающе образу подобия твоего и призывающе верою молитвы твоя. Песнь 7
Ирмос: Божия снизхожденияI огнь устыдеся в
Вавилоне иногда./ Сего ради отроцы в пещи, радованною ногою,/ яко во цветнице, ликующе, пояху:/ благословен еси, Боже отец наших. а Васйлиеву житию, еже в мире сем поживе, Ангели удивйшася,/ сего ради и в преставлении, того в Небесная провождающе, яко повелени,/ ликоваху, поюще благословеннаго отцев Бога. Авраамстии отроцы огнь попраша в Вавилоне
древле,/ сего ради, Васйлие, зной и зиму, яко безплотен, ни во чтоже вменяя, пояше: / благосло- вен Бог отец наших. Горняя благая, яко лучших сый рачитель, же-
лая,/ сего ради дольняя наслаждения, яко скоро минующа, отверг, пояше:/ благословен Бог отец наших. Богородичен: Огнь вавилонския пещи отроки не
опаляше, вверисенныя в ню древле,/ такоже и Божественный Огнь, девйческия утробы не вре- див, воплотйся, спасая поющих: / благословен Бог отец наших. Песнь 8
Ирмос: Седмерйцею пещь/ халдейский
мучитель/ Богочестйвым нейстовно разжже,/ си- лою же лучшею спасены сия видев,/ Творцу и Избавителю вопияше:/ отроцы, благословите,/ священнипы, воспойте,/ людие, превозносите во вся веки. Отроком, за благочестие в пещь от халдейскаго
мучителя вверженным иногда,/ неопально же |
|||
|
|||