2-й день
95
Икос:
Словенску языку, россййстей стране, москов-
стей области, / якоже благоволи Господь, чудотво-
рец велик явился еси, Васйлие,/ недугуюшим
подай цельбы от мног бо времен по преставлении
твоем,/ паче же,по еже к Богу твоему отшествии,
благодать незавйстна изливается./ Темнее йже в
лютых злостраждущии, притекающе ко гробу
твоему, исцелений наслаждаются, / усердно при-
падающе образу подобия твоего и призывающе
верою молитвы твоя.
Песнь 7
Ирмос: Божия снизхожденияI огнь устыдеся в
Вавилоне иногда./ Сего ради отроцы в пещи,
радованною ногою,/ яко во цветнице, ликующе,
пояху:/ благословен еси, Боже отец наших.
а Васйлиеву житию, еже в мире сем поживе,
Ангели удивйшася,/ сего ради и в преставлении,
того в Небесная провождающе, яко повелени,/
ликоваху, поюще благословеннаго отцев Бога.
Авраамстии отроцы огнь попраша в Вавилоне
древле,/ сего ради, Васйлие, зной и зиму, яко
безплотен, ни во чтоже вменяя, пояше: / благосло-
вен Бог отец наших.
Горняя благая, яко лучших сый рачитель, же-
лая,/ сего ради дольняя наслаждения, яко скоро
минующа, отверг, пояше:/ благословен Бог отец
наших.
Богородичен: Огнь вавилонския пещи отроки не
опаляше, вверисенныя в ню древле,/ такоже и
Божественный Огнь, девйческия утробы не вре-
див, воплотйся, спасая поющих: / благословен Бог
отец наших.
Песнь 8
Ирмос: Седмерйцею пещь/ халдейский
мучитель/ Богочестйвым нейстовно разжже,/ си-
лою же лучшею спасены сия видев,/ Творцу и
Избавителю вопияше:/ отроцы, благословите,/
священнипы, воспойте,/ людие, превозносите во
вся веки.
Отроком, за благочестие в пещь от халдейскаго
мучителя вверженным иногда,/ неопально же