|
|||
10
|
Месяц август
|
||
|
|||
Песнь 4
Ирмос: Божественное Твое разумев истощание
прозорливо,/Аввакум, Христе, со трепетом вопи- яше Тебе:/ во спасение людей Твоих,/ спасти помазанный Твоя пришел еси. Небеснии лйцы веселятся и уготовляются Бо-
жию Чистую Матерь прийти,/ Царицу всеми тварьми благочестно господствующую. Да уклонятся воздушнии дуеи, / да отступит же
самый миродержец,/ да падает посрамлен, видя возношаему Божию Матерь. Не ктому образно в гаданиих, священники
ковчег завета носим есть:/ святыми апостолы войстинну Божия Мати носима есть. Уснувши в божественное покоище, / почила еси
в жизненных сокровищах неминующих,/ Голуби- це Соломоня, добра же, и красна, и всечестна. Ин
Ирмос: Услышах, Господи,/ смотрения Твоего
таинство, I разумех дела Твоя/ и прославих Твое Божество. Сияньми свыше Божественнаго дохновения оза-
ряемь,/ будущая возвестил еси, яко настоящая зря, достославне. От Сиона изыде закон, якоже прорекл еси,
Богоблаженне, / и протече концы, Господне слово проповедуя. Господствовати явйся в дому Иаковли всех
Господь/ и в славе ймене яко Пастырь упасает, всеблаженне, люди Своя. Богородичен: Давидово отродие, Мати Божия и
Зиждителя веруема бысть: / плоть убо Сего, бывпга от Нея, несказанно породи. Песнь 5
Ирмос: Одеяйся светом, яко ризою,/ к Тебе
утренюю и Тебе зову:/ душу мою просвети омра- ченную, Христе,/ яко Един Благоутрббен. Чистое Духа Пресвятаго божественное селе-
ние, / на Синайстей горе быв, дохну, / и всю тварь паче естества просвети. Всего Божества была еси жилище,/ темже Тя
|
|||
|
|||