|
|||
16-й день
|
111
|
||
|
|||
ному Кивоту, славою Божества,/ в Немже Слово
плоть бысть. Ин
Ирмос: Несть свят,/ якоже Ты, Господи Боже
мой,/ вознесый рог верных Твоих, Ближе,/ и утвердйвый нас на камени/ исповедания Твоего. Одеждею добродетелей одеял еси, Спасе, че-
стную Церковь,/ подвигнув царево сердце защи- щение взыскати Твоего подобия. Обнажйти хотя добрая и временем умалити,/
йже зависти родитель рукам скверным сия преда- де безстудне,/ но обличйвся, всуе помышляя. Светло радовашеся иногда Давид, ликуя пред
кивотом святым, / и ныне скйптры прием управля- ти царския/ множае радуется Божественному изображению. Тебе, создавшему человека по образу первее,/
во еже вообразился еси абие за милосердие,/ тем приемша Тя войстинну подобие неизменное,/ со Ангелы, Христе, славим. Богородичен: Из корене всяко отсещй праотца
хотяй, Твой Сын, Дево, / прозябшее преслушание, / из чрева Твоего, Чистая, приемлет все человече- ское. Кондак праздника, Богородицы, глас 2:
В
молитвах Неусыпающую Богородицу/ и в
предстательствах непреложное упование / гроб и умерщвление не удержаста:/ якоже бо Живота Матерь/ к животу престави/ во утробу Вселйвыйся приснодеветвенную. Икос:
Огради моя помышления, Христе мой, / ибо Стену
мира воспети дерзаю, Чистую Матерь Твою,/ на столпе глагол укрепи мя и в тяжких мыслех заступи мя, / Ты бо взывающим и просящим верою моления исполнявши./ Ты мне убо даруй язык приносен и помысл непостыден: / всякое бо даяние сияния от Тебе низпосылается, Светоподателю, / во утробу вселйвыйся приснодеветвенную. |
|||
|
|||