16-й день
111
ному Кивоту, славою Божества,/ в Немже Слово
плоть бысть.
Ин
Ирмос: Несть свят,/ якоже Ты, Господи Боже
мой,/ вознесый рог верных Твоих, Ближе,/ и
утвердйвый нас на камени/ исповедания Твоего.
Одеждею добродетелей одеял еси, Спасе, че-
стную Церковь,/ подвигнув царево сердце защи-
щение взыскати Твоего подобия.
Обнажйти хотя добрая и временем умалити,/
йже зависти родитель рукам скверным сия преда-
де безстудне,/ но обличйвся, всуе помышляя.
Светло радовашеся иногда Давид, ликуя пред
кивотом святым, / и ныне скйптры прием управля-
ти царския/ множае радуется Божественному
изображению.
Тебе, создавшему человека по образу первее,/
во еже вообразился еси абие за милосердие,/ тем
приемша Тя войстинну подобие неизменное,/ со
Ангелы, Христе, славим.
Богородичен: Из корене всяко отсещй праотца
хотяй, Твой Сын, Дево, / прозябшее преслушание, /
из чрева Твоего, Чистая, приемлет все человече-
ское.
Кондак праздника, Богородицы, глас 2:
В молитвах Неусыпающую Богородицу/ и в
предстательствах непреложное упование /
гроб и умерщвление не удержаста:/ якоже бо
Живота Матерь/ к животу престави/ во утробу
Вселйвыйся приснодеветвенную.
Икос:
Огради моя помышления, Христе мой, / ибо Стену
мира воспети дерзаю, Чистую Матерь Твою,/ на
столпе глагол укрепи мя и в тяжких мыслех
заступи мя, / Ты бо взывающим и просящим верою
моления исполнявши./ Ты мне убо даруй язык
приносен и помысл непостыден: / всякое бо даяние
сияния от Тебе низпосылается, Светоподателю, /
во утробу вселйвыйся приснодеветвенную.