16-й день
115
ныне остах аз: / но раны Твоя удалил еси от мене
молитвами неискусобрачно Рбждшия Тя, Слове, /
да не оставипхи мене бурею греховною
погружатися / и люте плавати, К дине Избавителю.
Кондак, глас 2.
Подобен: В молитвах:
Н еизреченнаго и Божественнаго Твоего к чело-
веком смотрения, / неописанное Слово бтчее, /
и образ ненисанный, и богопйсанный победите-
лен,/ ведуще неложнаго Твоего воплощения,/
почитаем, того лобызающе.
Йкос:
Уверяя человеком Господь вочеловечения Сво-
его тайну ужасную, / самописует богомужный
Свой образ на убрусе,/ и первообразное убо
вознес от горы Елеонския, / на престоле спосажда-
ет Отчи, покланятися от безтелесных Ангел./
Подобию же первообразнаго нам дарова покланя-
тися:/ Егоже объемлюще душею лее и сердцем,/
почитаем, того лобызающе.
Песнь 7
Ирмос: Безстудней ярости же и огню/ Боже-
ственное желание сопротивляйся,/ огнь убо оро-
шаше,/ ярости
же смеяшеся,/ богодохновенною
словесною преподобных тривещанною цевницею/
противовещая мусикййским органом посреди пла-
менев/ препрославленный отцев и наш Боже,
благословен еси.
Богоделанныя скрижали Моисей, писанный Бо-
жественным Духом, яростию сокруши,/ но сего
Владыка рождшую неврежденну в Небесныя сох-
рань домы ныне внутрь всели./ С Нею играюще,
вопием Христу:/ препрославленный отцев и наш
Боже, благословен еси.
В кимвалех?усты чистыми, мусикййски яке?
сердцем светлым,/ доброгласною трубою?
высокою мьхелию, / Девы и Чйстыя в нарочитый
избранный день преставления,/ детельными пле-
щуще руками, вопием:/ препрославленный отцев
и наш Боже, благословен еси.