16-й день
117
Йкоже, воздевши руце, исходиши, Всенепороч-
ная»/ руце, ймиже Бога носила еси плотию, / со
дерзновением, яко Мати, рекла еси к Рожденно-
му:/ яже Ми дал еси, во веки сохрани, вопиющия
Тебе:/ Содетеля единаго поем, избавленной, и
превозносим во вся веки.
Ин
Ирмос: За законы отеческий/ блаженнии в
Вавилоне юноши, предбедствующе, / царюющаго
оплеваша повеление безумное/ и, совокуплени,
ймже, не сварйшася огнем,/ Державствующему
достойную воспеваху песнь:/ Господа пойте, де-
ла, / и превозносите во вся веки.
Якоже убо линем к лицу надеющеся Тя, Господа,
прийти, / вси града избраннейшии людие сретение
чудесно Ти сотворяют, / архиереов Божественный
предводяй лик./ На йхже рамех носимый и к
достоянию Твоему влагаемь, Щедрый, / почил еси в
храме Матере Твоей.
Уста незлобивых детей к пророкоубййственно-
му Тя древле шествующа граду песнословяху, / но
сонм соборища еврейскаго беззаконный убий-
ственную руку вооружаше, свирепеющую на Тя. /
Ныне же законный град, вси, купно предтекшии,
яко Содетеля Тя зря,/ радуется, приемля образ
зрака Твоего.
Паче Моисея Боговйдца, богопйсанныя скрижа-
ли приемшаго, / возвеличился еси, честный место-
начальниче,/ прием честное послание Божия
Слова, блажащее Тя, благочестию веровавшаго, /
йже никакоже виде чудодействия.
Богородичен: Плоть произволивый носйти Ве-
лйкаго Совета бтча Ангел/ во утробе Твоей,
Пречистая, совершенно действовася, / и Тя, Ма-
терь, доле описа, Чистая,/ и истлевшее обнови
человеческое естество,/ Егоже благословим вси,
яко Зиждителя,/ и превозносим во вся веки.
Песнь 9
Ирмос: Побеждаются естестве уставы/ в Тебе,
Дево Чистая:/ девствует бо роясдество и живот
предобручеют смерть;/ по рождестве Дева и по