|
|||
16-й день
|
119
|
||
|
|||
Дева паки пребывши, / пребывавши же по смерти,
смерти вышши, Чистая, / и, не оставляющи мира, о мире молишися. На хвалйтех стихиры образа на 4, глас 4.
Подббен: 3 ванный свыше:
Й же во зраце Божий Бог Сый, / яко славы
Сияние/ и изображение Отчее,/ за милосердие безмерное/ хотением Божественным образ виден бысть,/ раба носив зрак./ Сего подобие един, якоже весть Сам,/ известно вообрази богоначертанно/ в подобии лица Своего,/ Егоже пришествием совокупи с человеки Ангел множество/ и просвети мир видимый и невйди- МЫИ|
*
Иже боговидением иногда задних/ Моисеово
лице прославивый Бог/ и тем богоначертанный закон послав/ неверующим израильтеским лю- дей, / се прийде, яко от Египта, / от земли инород- ныя приваед,/ во христоименйтый град новых людей/ Божественным начертанием/ первообраз- наго Его страшнаго образа. / Егоже, лицем к лицу / вйдети сподобляемии, славим. Иже Царствуяй тварию всею,/ нищету вольную
приемь,/ обогащает Божеством познавших Его господство,/ темже и ко Авгарю богоначертанна письмена послав,/ просящему спасения и здравия сему, / еже от подобия Твоего зрака Божественна- го. / Егоже пришествие радостно празднующе ныне, / возвеселимся верою, / просвещение почер- пающе. Слава, глас тойже:
Да каплют облацы сладость/ и горы да взыгра-
ются радостно/ о преславных велйчиих Христа Бога нашего:/ вчера бо на Фаворстей горе свет облиста Божества, / уверяя учеников верховный, / Моисея же и Илию со славою представи,/ Того свидетельствующих, законом обладающа/ и жи- выми и мертвыми владяща./ Днесь посреди вселенныя/ светозарное воображение возсия, / уверяя всяческая, / яко Той есть вочеловечивыйся Бог наш,/ Емуже вопием:/ слава, Христе, челове- колюбию Твоему. |
|||
|
|||