134
Месяц август
рождшагося из Тебе, / вйдети Твоим ходатайством
ныне сподббихомся.
Ин
Ирмос: Ят бысть,/ но не удержан в персех
китовых Иона: / Твои бо образ нося, / Страдавшаго
и погребению Давшагося,/ яко от чертога, от
зверя изыде./ Приглашайте же кустодйи:/ храня-
щий суетная и ложная,/ милость сию оставили
есте.
С одержимый вредом человеки и подпадшия в
тление,/ не презре стерпети, Содетелю и Обнови-
телю рода,/ но излияв Себе Вышний и явлься в
подобие мое и смирение, / назда премудре, доброту
подав ми первообразную.
Неведуигу о Царствии Твоем Небеснем,/ к нему-
же нас, Благйй, тленныя и долу лежащий, возве-
дем / Йже невещественными Херувимы непристу-
пен, снйде же ми до ада, / Твоего апостола Авгарю
царю, Христе, послал еси,/ таинство уверяюща.
Видев Твоего, Слове и Мудросте Всесйльнаго
Отца, невйдимаго Бога,/ неотступне прежде век,
образа всечеловекозрачна, дивляшеся Бога ве-
дый,/ плоть, и кровь, и душу умну приемша Тя,
местный начальник.
Богородичен: Неверием о Божественней, сот-
воршим его, Дево, страшней заповеди/ родона-
чальника безсмертна, всегубйтель пременил есть, /
жизни же Подателя сущим рождши,/ нетлением
нас Едина силою утвердила еси.
Кондак, глас 2.
Подобен: В молитвах:
Н еизреченнаго и Божественнаго Твоего к чело-
веком смотрения, / неописанное Слово бтчее, /
и образ непйсанный и богопйсанный победите-
лен,/ ведуще неложнаго Твоего воплощения,/
почитаем, того лобызающе.
Йкос:
Уверяя человеком Господь вочеловечения Сво-
его тайну ужасную,/ самописует богомужный
Свой образ на убрусе,/ и, первообразное убо
вознес от горы Елеонския, / на престоле спосажда-