16-й день
137
просвещением Твоего лица самозримаго, / Твоего
раба не лишил еси, поюща:/ благословите, вся
дела Господня, Господа.
Самоначертанное первообразное Спаса изобра-
жение подобозрачно, / богодельный образ зряще,
йже всеми в ладящий избранный, со благоговени-
ем и честию, / яко надеющийся нань, покрываются
и утверждаются.
Паче Моисея Боговйдца, богопйсанныя скрижа-
ли приемшаго, / возвеличился еси, честный место-
начальниче, / прият честное послание Божия
Слова, блажащее тя,/ благочестию веровавша,
йже никакоже виде чудодействия.
Богородичен: Во двою естеству несмесно, Бого-
мати,/ едйну Ипостась воплощеннаго от пречи-
стых Твоих кровей вйдяще,/ Бога же и Человека
исповедуем,/ Тогоже от Отца Бездетна прежде
век/ безстрастно и неслиянно рождение.
Песнь 9
Ирмос: Всяк земнородный/ да взыграется, Ду-
хом просвещаемь, / да торжествует же Безплдтных
умов естество,/ почитающее священное торже-
ство Богоматере,/ и да вопиет:/ радуйся, Всебла-
ясенная Богородице,/ Чистая Приснодево.
Радуйся тайно, Божий христолюбивый ныне
великий граде: / к тебе бо прииде Царствуяй всею
тварию, / Божественнаго ради обличия первооб-
разнаго подобия,/ и тебе изволил есть избрати
Себе в жилище.
Поем Богу песнь благодарную, изволившему
богатство превелико нам подати, / стену необорй-
му и неблазненно утверждение,/ боговоображен-
ный зрак Божественныя плоти Его. / Егоже чтуще,
вернии, величаем.
О, паче ума чудес Твоих, Господи, яже сотворил
еси нам, на Тя надеющимся!/ Йкоже бо имел еси
неизреченно рождество,/ тако и странно всем
показал еси воображение зрака Твоего недоразу-
меваемое, / егоже чтущия ны избави от всякаго
гнева.
Богородичен: Высота войстинну и глубина неиз-
реченна Твоей тайны, Чистая:/ якоже бо изыде