18-я день
247
Катавасия: Твоя песнословцы, Богородице,/
живый и незавйстный Источниче,/ лик себе
совокупльшия, духовно утверди,/в Божественней
Твоей славе/ венцев славы сподоби.
Аще молебен, зде приложи преднапйсанная (зри
страницы
236?237).
Песнь 4. Ирмос: Седяй в славе:
На камени исправив стопы души твоей, / прило-
ги различных искуплений непоколебим явился
еси / и, волнение суеты мирскйя преплыв, / на гору
возшел еси спасения.
Уподобился еси реце текущей и с высоты
горныя падающей,/ источник благодати точа и
тою пламень страстей чувственных угашая,/ на-
чало имьга на воде упокоения.
Пасом быв жезлом Пасущаго и Наставляющаго,
яко овча, Иосифа, / якоже овцы, питал еси мног
народ пасущих,/ с любовию к крову твоему
притекающих и верою молящих тя.
Богородичен: Йкоже свещник, просвети мя,/
яко лествица, возведи мя,/ яко клеща, от огня
исхитй мя, / яко Кивот, от вод многих избави мя, /
ведущаго Тя, истинную Матерь Божию.
Песнь 5. Ирмос: Ужасошася всяческая:
Сочетав житие ревнителя Илий с чудесы,/
ревноетию по Бозе в гору вселился еси/ и горстию
брашна множество пасущих напитал еси,/ сию
имея на времена многа неоскудевающу.
Извести тя тщашеся из пустыни змий,/ йже
древле Адама из Бдема Божественнаго завистию
изгна,/ разбойники бо на тя наведе,/ но ты,
прелесть проразумев, еще глубже в гору угонзал
еси.
Мертвость совлещй потщался еси с одеждею
купно/ и в кожаную токмо одеялся еси,/ нагло
братися слышав истинному страннику, / и, всякую
страсть умертвив, о Бозе ныне живеши беземер-
тно.
Богородичен: Поют Тя уста херувимская, Пре-
чистая, / но приимй окаяннаго языка песнь прино-
симую, благосердйю Сына Твоего подражающи, / и
благодать мне даруй.
Песнь 6. Ирмос: Божественное сие и всечестное: