![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
•
|
|||
|
|||
18-я день
|
247
|
||
|
|||
Катавасия: Твоя песнословцы, Богородице,/
живый и незавйстный Источниче,/ лик себе совокупльшия, духовно утверди,/в Божественней Твоей славе/ венцев славы сподоби. Аще молебен, зде приложи преднапйсанная (зри
страницы 236?237). Песнь 4. Ирмос: Седяй в славе:
На камени исправив стопы души твоей, / прило-
ги различных искуплений непоколебим явился еси / и, волнение суеты мирскйя преплыв, / на гору возшел еси спасения. Уподобился еси реце текущей и с высоты
горныя падающей,/ источник благодати точа и тою пламень страстей чувственных угашая,/ на- чало имьга на воде упокоения. Пасом быв жезлом Пасущаго и Наставляющаго,
яко овча, Иосифа, / якоже овцы, питал еси мног народ пасущих,/ с любовию к крову твоему притекающих и верою молящих тя. Богородичен: Йкоже свещник, просвети мя,/
яко лествица, возведи мя,/ яко клеща, от огня исхитй мя, / яко Кивот, от вод многих избави мя, / ведущаго Тя, истинную Матерь Божию. Песнь 5. Ирмос: Ужасошася всяческая:
Сочетав житие ревнителя Илий с чудесы,/
ревноетию по Бозе в гору вселился еси/ и горстию брашна множество пасущих напитал еси,/ сию имея на времена многа неоскудевающу. Извести тя тщашеся из пустыни змий,/ йже
древле Адама из Бдема Божественнаго завистию изгна,/ разбойники бо на тя наведе,/ но ты, прелесть проразумев, еще глубже в гору угонзал еси. Мертвость совлещй потщался еси с одеждею
купно/ и в кожаную токмо одеялся еси,/ нагло братися слышав истинному страннику, / и, всякую страсть умертвив, о Бозе ныне живеши беземер- тно. Богородичен: Поют Тя уста херувимская, Пре-
чистая, / но приимй окаяннаго языка песнь прино- симую, благосердйю Сына Твоего подражающи, / и благодать мне даруй. Песнь 6. Ирмос: Божественное сие и всечестное:
|
|||
|
|||