20-й день
317
щи?/ Како же Мати Богу мертвоносна мироуха-
ющи?/ Темже со Ангелом вопием Ти:/ радуйся,
Благодатная.
Песнь 4
Ирмос: Речи пророков и гадания/ воплощение
проявйша от Девы Твое, Христе:/ сияние блиста-
ния Твоего во свет языков изыдет,/ и возгласит
Тебе бездна с веселием: / силе Твоей слава, Челове-
колюбие.
Видите, людие, и чудйтеся:/ Гора бо святая и
явственная Богу в Небесныя обители превьппше
вземлется,/ Небо земное в Небесное и нетленное
селение вселяемо.
Жизни присносущныя и лучший смерть Твоя
бысть прехождение, Чистая,/ от привременныя к
Божественней войстинну и непреходймей пре-
ставляя Тя, Чистая, / в веселии Сына зрети Твоего
и Господа.
Взяшася двери Небесныя, и Ангели воспета,/ и
прият Христос девства Своей Матере сосуд;/
Херувйми подъяша Тя с веселием,/ Серафйми же
славят, радующеся.
Ин
Ирмос: Седяй в славе на Престоле Божества,/во
дблаце легце/ прийде Иисус Пребожествениый/
Нетленною Дланию и спасе зовущия:/ слава,
Христе, силе Твоей.
Изрядным житием священноукрашаемь, / Божия
законы спасительный вверени тебе быша, / Изра-
илю возвещати преступающу/ и Милосердаго
всегда прогневающу.
Илий жрец, беззаконнующим сыном, осуждает-
ся,/ и праведным судом Божественный службы
отлучается,/ священный же Самуил, яко послуш-
ник Зовущаго, нелестною душею вводится.
Законным оправданием предстоя изрядно, / яко-
же Аарон древле, Всецарю служил еси/ и закон-
ный жертвы приносил еси, / прообразующий Хри-
стово заколение спасительное.
Безумным людем твоим, Самуиле, не пребыва-
ющим всех Царя в Божественных повелениих,/
помазуеши мановением богодельным царя, якоже
просйша, / рогопосекающа тех крепость безумную.