20-й дет,
319
ображение,/ егоже Иона прорбк показася./ Спа-
сен бо, яко и предпослася, неврежден, вопияше:/
пожру Ти со гласом хваления, Господи.
Дает Тебе яже превыше естества Царь всех
Бог: / в рождестве бо Деву якоже сохрани, тако во
гробе тело соблюде нетленно/ и спрослави Боже-
ственным преставлением,/ честь Тебе, яко Сын
Матери, даруя.
Войстинну Тя, яко светел свещник невеществен -
наго Света,/ кадильницу златую Божественнаго
Угля, во Святая святых всели,/ ручку и жезл,
скрижаль богопйсанную, ковчег снятый, / трапезу
Слова жизни, Дево, Рождество Твое.
Ин
Ирмос: Возопи, прообразуя погребение три днев-
ное,/ прорбк Иона, в ките моляся:/ от тли избави
мя, Иисусе, Царю сил.
Слово твое, Слова обожаемо благодатию, прояв-
ляйте дальная, яко близ сущая, / Самуиле пророче,
сосуде Божественнаго Духа.
Возвышаемь высокими видении и деяньми,/ яко
прорбк и Божий священник Вседержителя,/ за-
конными служении очищавши люди, досточудне.
Непотребствовася Саул, преступник быв, / и Бог
тебе вместо онаго Давида кроткаго, / Самуиле
Богомудре, повелевает помазати мастию.
Богородичен: Избавися от болезней ¬ва, Прене-
порбчная,/ без болезни бо Ты родила еси Христа
Бога нашего, / страсти всех и болезни яве исцелив-
шаго.
Кондак, глас 2:
В молитвах Неусыпающую Богородицу/ и в
предстательствах непреложное упование /
гроб и умерщвление не удержаста, / якоже бо
Живота Матерь/ к животу престави/ во утробу
Вселйвыйся присно девственную.
Йкос:
Огради моя помышления, Христе мой,/ ибо
Стену мира воспети дерзаю, Чистую Матерь
Твою,/ на столпе глагол укрепи мя и в тяжких
мыслех заступи мя,/ Ты бо взывающим и прося-