|
|||
Догматики
|
407
|
||
|
|||
На стиховне Богородичен:
Призри на моления Твоих раб, Всенепорочная, /
утоляющи лютая на ны востания, / веяния скорби нас изменяющи, / Тя бо Едйну твердое и известное утверждение имамы/ и Твое предстательство стяжахом,/ да не постыдимся, Владычице, Тя призывающий, / потщйся на умоление Тебе верно вопиющих:/ радуйся, Владычице,/ всех помоще, радосте и покрове,/ и спасение душ наших. Глас 5
Богородичен: В Чермнем мори/ Неискусобрачныя Невесты
образ написася иногда:/ тамо Моисей, раздели- тель воды,/ зде же Гавриил, служитель чудесе;/ тогда глубину шествова немокренно Израиль,/ ныне же Христа роди безсеменно Дева;/ море по прошествии Израилеве пребысть непрохо дно, / Непорочная по рождестве Еммануилеве пребысть нетленна./ Сый и прежде Сый,/ явлейся яко Человек,/ Боже, помилуй нас. На стиховне Богородичен:
Храм и дверь еси,/ палата и престол Царев,/
Дево Всечестная, / Еюже Избавитель мой, Христос Господь,/ во тьме спящим явйся,/ Солнце Сый правды, просветйти хотя,/ яже созда по образу Своему рукою Своею./ Темже, Всепетая,/ яко матерые дерзновение к Нему стяжавшая,/ непре- станно моли спастйся душам нашим. Глас 6
Богородичен: Кто Тебе не ублажит, Пресвятая Дево?/ Кто ли
не воспоет Твоего Пречйстаго Рождества?/ Без- детно бо от Отца возсиявый Сын Единородный, / Тойже от Тебе, Чйстыя, пройде,/ неизреченно воплощен:/ естеством Бог Сый/ и естеством быв Человек нас ради; / не во двою лицу разделяемый, / но во двою естеству/ неслйтно познаваемый./ Того моли, Чистая Всеблаженная, / помиловатися душам нашим. |
|||
|
|||