|
|||
15-й день
|
47
|
||
|
|||
Ин
Ирмос: Отроки благочестивый в пещи/ Рожде-
ство Богородичо спасло есть,/ тогда убо образу- емое,/ ныне же действуемое, / вселенную всю воздвизает пети Тебе:/ Господа пойте, дела,/ и превозносите Его во вся веки. Память Твою, Чистая Дево,/ Начала же, и
Власти, и Силы, Ангели, Архангели,/ Престоли, Господьства, Херувйми славят и страшнии Сера- фйми;/ человеческий же род ? поем и превозно- сим во вся веки. Йже странно вселйвыйся, Богородице, в чистое
чрево Твое, воплощаемь,/ Сей, всесвященный дух Твой прием,/ у Себе упокой, яко должник Сын./ Темже Тя поем, Дево, и превозносим во вся веки. О, выше ума чудес Приснодевы же и Богомате-
ре!/ Во гроб бо вселыыиея, показа рай./ Емуже предстояще днесь, радующеся, поем:/ Господа пойте, дела, и превозносите Его во вся веки. На 9-й песни Честнейшую: не поем, но поем
припевы праздника: Роди вси, блажим Тя,/ едйну Богородицу. Или: Ангели, успение Пречйстыя вйдевше, удивйшася,/ како Девая восходит от земли на Небо. Таже ирмос: Побеждаются есте- ства уставы: И вторьга лик поет тойже припев и ирмбс. И на кййждо тропарь поют тойже припев по единожды. Песнь 9
Ирмос: Побеждаются естества уставы/ в Тебе,
Дево Чистая:/ девствует бо рождество и живот предобручает смерть;/ по рождестве Дева и по смерти жива,/ спасаеши присно, Богородице, наследие Твое. Дивляхуся Ангельския силы, в Сионе смотря-
юще своего Владыку,/ женскую душу руками носящаго,/ пречисто бо Рождшей сынолепно провозглашать: / грядй, Чистая, с Сыном и Богом прославлена буди. Опрята* лик апостольский богоприятное тело
Твое,/ со страхом зряще и гласом велиим веща- юще:/ в Небесныя домы к Сыну восходящи, |
|||
|
|||
* опрята ? украсил, приготовил к погребению
|
|||
|
|||