|
|||
14-й день
|
9
|
||
|
|||
Песни надгробный ныне возслем Чйстей, Зиж-
дителя Богородительнице, / и со Безплотными вбинствы одр живоносный окружим, радующеся, / яко престол Божественный Снятый. Лежащу и простерту вйдяще, очи смежащу,/
живоподательный, Божественный и присный ис- точник,/ приидите, верными сердцы слезы точа- ще,/ прикоснемся Сея нетленному телесй. Божественное и благородное Божие жилище,
седалище воистинну / и град одушевлен всех Царя воистинну,/ подаждь всех согрешений наших памятию Твоею оставление/ и от бед спаси. Ин
Ирмос: Ты еси утверждение/ притекающих к
Тебе, Господи,/ Ты еси Свет омраченных,! и поет Тя дух мой. Язык твой трость Божественнаго Духа бысть,/
ймже нам будущих явил еси сбытие. Ты Превечнаго, плоть бывша, показал еси в
Вифлееме,/ Князя всех, и Спаса, и Наставника. Тайнник известен сущим паче ума нам был еси, /
пророческими, славне пророче, просвещеньми озаряемь. Богородичен: Гора явленнейша Ты была еси,
Пречистая, /на тоже возшед, Господь явйся,/ к Нейже ныне прибегаем. Седален, глас 1.
Подббен: Гроб Твой, Спасе:
Духом, мудре, просвещен Святым, / прорекл еси
яве будущих разум, / уяснив неудобопостйжная, о Михее пребогате: / изыдет бо от Вифлеема Князь и Вождь,/ Йже упасет люди Своя, Христос,/ ты прорекл еси. Слава» и ныне, предпразднетва, глас 4.
Подббен: Скбро предвари:
Девы отроковицы, предвоспойте, / матери, пох-
валите,/ и вси воспойте песнь проиеходную, успение Девы и Матере Господни/ песньми бого- красными предсовершающе божественне: / пре- ставляется бо славно к Небесным. |
|||
|
|||