15-й день
93
пречестную икону Премудрости Божия Матере / и
велегласно вопием:/ о Милосердая Владычице,/
спаси рабы Своя от насилия диаволя,/ от нахож-
дения иноплеменных и междоусобныя брани, / яко
Ты еси всех благих Подательница и Покро-
вительница/ притекающим к Тебе с верою и про-
сящим велия милости.
Икос:
Утверди ум мой благ и помышление, Боже бтче
Вседержителю,/ ибо Заступницу мйрови, Прене-
порочную Невесту Деву, воспети дерзаю,/ Еяже
девственную душу Церковь Твою Божественную
нарекл еси,/ и, воплощения ради Слова Твоего,
Софию, Премудрость Божию, именовал еси,/ и в
Той имя царю Иустиниану церковь создати пове-
лел еси, / и пребожественному Кириллу философу
во явлении/ девицу избранну, именем Софию,
сйречь мудрость Божию, даровал еси. / Зрак лица
Ея огневйден вообразил еси, / от Неяже изыде огнь
Божества Твоего, сйречь Единородный Сын
Твой, / попаляя страсти наша тленныя, / криле же
Той, яко безплотным небесным силам, даровал
еси, / венец же царский на главу Ей возложил еси /
и в десницу Ей скипетр вдал еси, / в шуйце же Ей
недоведомая сокровенная тайна,/ еяже непостиж-
но ведати и Ангелом, / тороцы * во ушию Ей, житие
ангельское/ и покоище Святаго Духа Твоего
являющий,/ препоясание чресл Ей?старей-
шинство и святительство,/ нозе же имйше на ка-
мени, яко же на нем утверди Церковь Твою./
Образ яке Христа Твоего над главою Той, / прекло-
нение небесем и смотрения плотскаго таинство,
являеши,/ якоже есть Сын прежде век Твоего
бтча сияния,/ Тойже и под леты от Пренепороч-
ныя Девы без семене родйся,/ по всему Той
подобию приобщився. / Сего ради вопием вси, / яко
Та есть войстинну Премудрость Божия, прийтели-
ще и сень Небесная/ и всех благих Подательница
и Покровительница/ притекающим к Ней с верою
и просящим велия милости.
* тороцы ? тороки, слухи (лента с длинными концами, повязанная на голове у Ангела;
иконографический символ для обозначения органа божественного слуха)