|
|||
15-й день
|
93
|
||
|
|||
пречестную икону Премудрости Божия Матере / и
велегласно вопием:/ о Милосердая Владычице,/ спаси рабы Своя от насилия диаволя,/ от нахож- дения иноплеменных и междоусобныя брани, / яко Ты еси всех благих Подательница и Покро- вительница/ притекающим к Тебе с верою и про- сящим велия милости. Икос:
Утверди ум мой благ и помышление, Боже бтче
Вседержителю,/ ибо Заступницу мйрови, Прене- порочную Невесту Деву, воспети дерзаю,/ Еяже девственную душу Церковь Твою Божественную нарекл еси,/ и, воплощения ради Слова Твоего, Софию, Премудрость Божию, именовал еси,/ и в Той имя царю Иустиниану церковь создати пове- лел еси, / и пребожественному Кириллу философу во явлении/ девицу избранну, именем Софию, сйречь мудрость Божию, даровал еси. / Зрак лица Ея огневйден вообразил еси, / от Неяже изыде огнь Божества Твоего, сйречь Единородный Сын Твой, / попаляя страсти наша тленныя, / криле же Той, яко безплотным небесным силам, даровал еси, / венец же царский на главу Ей возложил еси / и в десницу Ей скипетр вдал еси, / в шуйце же Ей недоведомая сокровенная тайна,/ еяже непостиж- но ведати и Ангелом, / тороцы * во ушию Ей, житие ангельское/ и покоище Святаго Духа Твоего являющий,/ препоясание чресл Ей?старей- шинство и святительство,/ нозе же имйше на ка- мени, яко же на нем утверди Церковь Твою./ Образ яке Христа Твоего над главою Той, / прекло- нение небесем и смотрения плотскаго таинство, являеши,/ якоже есть Сын прежде век Твоего бтча сияния,/ Тойже и под леты от Пренепороч- ныя Девы без семене родйся,/ по всему Той подобию приобщився. / Сего ради вопием вси, / яко Та есть войстинну Премудрость Божия, прийтели- ще и сень Небесная/ и всех благих Подательница и Покровительница/ притекающим к Ней с верою и просящим велия милости. * тороцы ? тороки, слухи (лента с длинными концами, повязанная на голове у Ангела;
иконографический символ для обозначения органа божественного слуха) |
|||
|
|||