15-й день
95
Мысленный виноград храм Софии, Премудро-
сти Божий,/ сйречь чрево Пресвятьга Богомате-
ре,/ от негоже изыде Огнь Божественный, пожи-
гаяй наша дуюетленныя страсти;/ благословите,
вся дела Господня, непрестанно Господа.
Богородичен: О, выше ума чудес Приснодевы
же и Богоматере!/ Во гроб бо всельшися, показа
рай. / Емуже предстояще днесь, радующеся, поем и
силе глаголем:/ благословите, вся дела Господня,
непрестанно Господа.
На 9-й песни Честнейшую: не поем, но поем
припевы Успения: Р,6ди вси, блажим Тя,/ едйну
Богородицу.
Или: Ангели, успение Пречйстыя
вйдевше, удивйшася,/ како Девая восходит от
земли на Небо.
Таже ирмос: Побеждаются естества
уставы:
И вторый лик поет тойже припев и ирмос.
И на кййждо тропарь поют тойже припев по
единожды.
Посем первый лик поет Успенскаго втораго
канона припев: Величай, душе моя,/ от земли на
Небо честное преставление Божия Матере.
И
ирмос:
Сокровенное Ббяеие: И вторый лик поет
тойже припев и ирмос. И на кййждо тропарь поют
тойже припев по единожды.
Песнь 9
Ирмос: Сокровенное Ббжие неизреченное/ в
Тебе совершается явственное таинство,/ Дево
Пречистая,/ ибо Бог из Тебе воплотйся за мило-
сердие./ Темяее Тя яко Богородицу величаем.
Егда недоумевашеся царь, в, кое имя созйждет
церковь Божию, / тогда явйся Ангел отроку, стре-
гущему орудия, во образе каженика, глаголя:/
кленутися во имя Софии, Премудрости Божий, / в
Еяже имя церковь сия зиждется.
Он же, уведев явление, радостен бе зело,/ и на
совершение избранный церкве Божий тщательно
касается,/ и сея ради вины венцем премудрости
облагается/ и во благочестии первый царь нари-
цается.
Нашего ради спасения Единородный Сын и
Слово Ббяеие / храм Себе созда в пречестнем чреве
Девы Марии/ и Ту Софию именова, Премудрость