96
Месяц август
Божию,/ еже есть девственных душа,/ темже Тя
яко Богородицу величаем.
Богородичен: Приимй от нас песнь исходную,
Мати Живаго Бога,/ и светоносною Твоею и
Божественною осени благодатию, / христолюби-
вым людем мир, грехов оставление поющим и
душам спасение подающи, / темже Тя яко Богоро-
дицу величаем.
Таже оба лика, сшедшеся вкупе, поют перваго
Успенскаго канона припев и ирмос: Побеждаются
естества уставы:
И втораго канона припев и
ирмос: Сокровенное Божие: И поклон.
Светилен:
Таинство превелико и Ангелом несказанно,/
Отчим благоволением и Духа Святаго действом/
пророчеством совершение исполнишеся, / Слово
Безначально, начало прийм, яко Человек,/ от
Девы родйся на спасение миру и человеком на
избавление.
Слава, и ныне, Успения (зри страницу 48).
На хвалйтех стихиры Успения, на 4, глас 4 (зри
страницы 48
?
49).
Слава, и ныне, глас 6: На безсмертное Твое
успение:
(зри страницу 49).
Славословие великое. И отпуст. И дается елей от
кандйла Пресвятыя Богородицы. И час 1-й. И
конечный отпуст.
На Литургии Служба Успения Богородицы.
Молитва
Непостижимая и Всепетая Премудросте Божия,
Софйе Преименйтая, девственных душе, сйречь
Единородный Сыне, Слове Божий, приимй молеб-
ное сие пение от недостойных и скверных уст
наших. Аще и писана суть: не красна песнь во
устех грешничих, обаче нее разбойник едйнем
словом спасеся, мытарь воздыханием оправдася и
хананеина дщерь матерним прошением исцелйся,
понеже Ты, Господи, Благ и Человеколюбив,
грядущаго в мир просвещавши, и грехи грешни-
ком отпущаеши, и разумом неразумных наполни-