|
|||
96
|
Месяц август
|
||
|
|||
Божию,/ еже есть девственных душа,/ темже Тя
яко Богородицу величаем. Богородичен: Приимй от нас песнь исходную,
Мати Живаго Бога,/ и светоносною Твоею и Божественною осени благодатию, / христолюби- вым людем мир, грехов оставление поющим и душам спасение подающи, / темже Тя яко Богоро- дицу величаем. Таже оба лика, сшедшеся вкупе, поют перваго
Успенскаго канона припев и ирмос: Побеждаются естества уставы: И втораго канона припев и ирмос: Сокровенное Божие: И поклон. Светилен:
Таинство превелико и Ангелом несказанно,/
Отчим благоволением и Духа Святаго действом/ пророчеством совершение исполнишеся, / Слово Безначально, начало прийм, яко Человек,/ от Девы родйся на спасение миру и человеком на избавление. Слава, и ныне, Успения (зри страницу 48).
На хвалйтех стихиры Успения, на 4, глас 4 (зри
страницы 48?49). Слава, и ныне, глас 6: На безсмертное Твое
успение: (зри страницу 49). Славословие великое. И отпуст. И дается елей от
кандйла Пресвятыя Богородицы. И час 1-й. И конечный отпуст. На Литургии Служба Успения Богородицы.
Молитва
Непостижимая и Всепетая Премудросте Божия,
Софйе Преименйтая, девственных душе, сйречь Единородный Сыне, Слове Божий, приимй молеб- ное сие пение от недостойных и скверных уст наших. Аще и писана суть: не красна песнь во устех грешничих, обаче нее разбойник едйнем словом спасеся, мытарь воздыханием оправдася и хананеина дщерь матерним прошением исцелйся, понеже Ты, Господи, Благ и Человеколюбив, грядущаго в мир просвещавши, и грехи грешни- ком отпущаеши, и разумом неразумных наполни- |
|||
|
|||