|
|||
29-й день
|
231
|
||
|
|||
благодати./ Но от обоих искушений стадо твое
избави, Господень Предтече,/ верою тя присно величающее. Богородичен: Напрязй, и успевай, и царствуй,
Сыне Богоматере,/ исмаильтеския люди покоряя, борюшия нас,/ воинству победы даруя на варва- ры враги/ мольбами рождшия Тя, Слове Божий. Ин
Ирмос: Проявленное на горе законоположнику
во огни и купине/ рождество Приснодевы/ в наше, верных, спасение/ песньми немолчными величаем. Паки Иезавель ликует не Илию,/ паки егйптя-
ныня Иосифа ищет,/ Пророка же и Крестителя Спасова?/ ныне явлыпаяся Иродиада скверна- вая. Во главу усечен быв, Иоанне, от Йрода, / сущим
в аде душам послался еси / проповедати Грядуща- го и тех спасти всех,/ прежде скончавшихся верных от Адама. Светильник Света и глас Слова сый, проповед-
ник Агнца Божия,/ пустынное овча, Иоанне, честный мучениче Господень,/ моли спастйся поющим тя. Богородичен: Едина в женах по рождестве
явйлася еси Дева,/ едина в женах Ты Богородй- тельница показалася еси,/ едина разрешила еси от болезни ¬ву/ и первородную изеушйла еси клятву. Катавасия: Тайн еси, Богородице, рай:
Светилен.
Подобен: Учеником зрящим:
Во пророцех больша познана и апбетол предъиз-
бранна бывша,/ песньми похвальными венчаем Предтечу благодати:/ во главу бо усечен бысть закона ради Господня. Слава:
Скверный Йрод/ чистоты еадйтелю, тебе, Кре-
стителю Спасов,/ главу усече льетйвне,/ обличе- ний же твоего языка посещй никакоже возможе. |
|||
|
|||