|
|||
30-й день
|
237
|
||
|
|||
проповедник и предвестник,/ пришествие спаси-
тельное провозвещая/ Христа Бога нашего./ Его- эке моли спасти и просветйти души наша. Ины стихиры святых, глас 1. Подобен: Всехвальнии мученицы:
Всеблаженне Александре, / пастырь Церкве был
еси,/ Православия поборник,/ Ариеву ересь низ- ложив мудре,/ молитвами твоими, премудре,/ и сего душу отметнути зле помолился еси / в мерзких местех, славне. / Сего ради согласно тя почитаем. Иоанне честне,/ плоти тление возненавидел
еси, / воздержанием и верою, бдением же и испове- данием,/ Ангел земный обрелся еси и Небесный человек./ Христа моли даровати душам нашим/ велию милость. Павла Божественным учением, / мудре, войстин-
ну повинулся еси,/ и яко на третие востекл еси Небо, славне,/ добродетелей на высоту,/ и услы- шал еси глаголы неизреченны/ и Божественны Духа, Павле блаженне,/ православных степень недвижима./ Спаса нам молитвами твоими мило- стива сотвори. Слава, глас 6:
Паки Иродйя бесится,/ паки смущается./ О,
плясания льстйвна и пира с лестию!/ Креститель усекашеся,/ и Йрод емущашеся./ Молитвами, Господи, Твоего Предтечи/ мир подаждь душам нашим. И ныне, Богородичен или Креетобогородичен. Подобен: Тридневен:
Вйдящи Тя распинаема, Христе, / Тебе Рождшая
вопияше:/ что странное еже вижу таинство, Сыне Мой?/ Како на Древе умиравши,/ плотию повешен, жизни Подателю? На стиховне стихиры Октоиха.
Слава, глас 4:
Рождение неподобно/ и пир безстуднейший
Йрод совершил есть./ Любодейством бо женским услаждаемь/ и нечестивым женонейстовством подстрекаемь, / отсече главу Предтечеву,/ но не отсече языка пророческа,/ обличаюшаго безумие |
|||
|
|||