|
|||
Догматики
|
357
|
||
|
|||
На стиховне Богородичен:
Призри на моления Твоих раб, Всенепорочная, /
утоляющи лютая на ны востания, / всякия скорби нас изменяющи, / Тя бо Блину твердое и известное утверждение имамы/ и Твое предстательство стяжахом, / да не постыдимся, Владычице, Тя призывающий, / потщися на умоление Тебе верно вопиющих:/ радуйся, Владычице,/ всех пбмоще, радосте и покрове,/ и спасение душ наших. Глас 5
Богородичен: В Чермнем мори/ Неиску собрачныя Невесты
образ написася иногда:/ тамо Моисей, раздели- тель воды,/ зде же Гавриил, служитель чудесе;/ тогда глубину шествова немокренно Израиль,/ ныне же Христа роди безсеменно Дева;/ море по прошествии Израилеве пребысть непроходно, / Непорочная по рождестве Еммануилеве пребысть нетленна./ Сый и прежде Сый,/ явлейся яко Человек,/ Боже, помилуй нас. На стиховне Богородичен:
Храм и дверь еср,/ палата и престол Царев,/
Дево Всечестная, / Еюже Избавитель мой, Христос Господь,/ во тьме спящим явйся,/ Солнце Сый правды, просветйти хотя,/ яже созда по образу Своему рукою Своею./ Темже, Всепетая,/ яко матерне дерзновение к Нему стяжавшая,/ непре- станно моли спастпся душам нашим. Глас в
Богородичен: Кто Тебе не ублажит, Пресвятая Дево?/ Кто ли
не воспоет Твоего Пречйстаго Рождества?/ Без- летно бо от Отца возсиявый Сын Единородный,/ Тойже от Тебе, Чйстыя, пройде,/ неизреченно воплощен:/ естеством Бог Сый/ и естеством быв Человек нас ради; / не во двою лицу разделяемый, / но во двою естеству/ неслйтно познаваемый./ Того моли, Чистая Всеблаженная, / помйловатися душам нашим. |
|||
|
|||