|
|||
8
|
Месяц декабрь
|
||
|
|||
Песнь 8
Ирмос: Тебе, Вседетелю,/ в пещи отроцы, все- мирный лик сплетше, пояху:/дела всякая, Господа пойте/ и превозносите во вся веки. Невещественною зарею Начальный Троицы,
пророче, обожаемь,/ поеши, радуяся:/ вся дела, Господа пойте и превозносите во вся веки. Священнолепно священную твою память, про-
роче чудный, чтуще, поем:/ вся дела, Господа пойте и превозносите во вся веки. Богородичен: Укрепи, Чистая, душу мою,/ раз-
слабленную прегрешеньми и страстьмй,/ яко да воспою, Дево, Твое Рождество,/ препрославлен- ное во вся веки. Песнь 9
Ирмос: Исайе, ликуй, / Дева име во чреве и роди
Сына Еммануила,/ Бога же и Человека, Восток Имя Ему,/ Егоже величающе, Деву ублажаем. На земли равноангельное житие имел еси
войстинну/ и ныне на Небесех со Ангельскими лики вселился еси близ Света Трисияннаго, / Егоже насыщайся, назирай поющия тя. Тя Богу приводим о мире, блаженне, молитвен-
ника,/ моли прилежно, пророче, яко дерзновение имея,/ дати верным благолепно пребывающее вечное избавление. Богородичен: Йко Бога рождшую, сугуба же и
соестественна, / именуем Тя, вернии, Богоглаголи- во Богородицу Пречистую веейстинным званием, / честное Рождество проповедающе, Всесвятая Бо- гоневесто. Светилен дне.
На стиховне Октоиха. |
|||
|
|||
Святой пророк Наум ? седьмой
(по порядку Священных Книг) из двенадцати малых пророков. Сам он называет себя Елкосеянином (1, 1). Происходил из колена Симеонова, из селения Елкес или Елкош. По свиде- тельству блаженного Иеронима (1*420, память 15 июня), Елкош ? небольшое селение в Галилее, остатки которого он лично осматривал. Вероятно, после ассирийского нашествия святой Наум |
переселился в Иудею и пророчество-
вал там в 700-х годах до Рождества Христова. Он был современником пророка Исайи (VIII в. до Рождества Христова, память 9 мая). Главное содержание книги свято-
го Наума ? это пророчество о паде- нии и погибели Ниневии ? столицы Ассирийского царства ? угрожав- шего всему Востоку, предсказа- ние бедствий, которые праведный |
||
|
|||