|
|||
9-й день
|
327
|
||
|
|||
Того Рождшую, плод подаде той, якоже благо-
воли. Царская порфира # в твоем чреве иеткатися,
Анно, начинается,/ Юже Бог и Царь всех понес, человеком явится/ и смирит враги, борющия ны. Миро благовонное во утробе задала еси, Анно, /
Миро жизни преестественно восприемшую ? Владыку, / дыханьми благодати помышления наша об лагоухавшаго. Богородичен: Яко от Троицы Едйнаго Тя, Хри-
сте, славим, яко из Девы воплощся,/ кроме вращения человеческа, вся понесл еси, / не отсту- пив Естества Отеческаго, Иисусе,/ аще и соеди- нился еси нам. Ин
Ирмос: дтроцы, благочестию совоспитани, / зло- честйваго веления небрегше,/ огненнаго преще- ния не убояшася,/ но, посреди пламене стояще, пояху:/ отцев Боже, благословен еси. Огненосную древле купину, Моисей на Синаи
юже виде,/ Анна зачат во чреве безчадствия,/ огнь погашающую яко некое злочестие, поющим: / отцев Боже, благословен еси. Капля твоей утробе преславно ныне, Анно,
источйся,/ яже Воду Жизни всю внутрь воспри- яше,/ орошающую верно Тому зовущия:/ отцев Боже, благословен еси. Птенчее яко узре гнездо, / вперйлася еси духом и
молитвою,/ Голубицу прияла еси нескверну,/ Сучец, носящую Христа, маслинный, Анно,/ мыс- леннаго потопа нас свобождаюпдш. Песнь 8
Ирмос: Егоже ужасаются Ангели и вся воин- ства, /яко Творца и Господа, /пойте, священницы, прославите, отроцы,/ благословите, людие,/ и превозносите во вся веки. Давид Юже прорече Царицу,/ се, во чреве
приемлю,? Анна вопияше,? I и рожду всех Пред- стательницу верных,/ Царя Христа имущую родйти. |
|||
|
|||