9-й день
327
Того Рождшую, плод подаде той, якоже благо-
воли.
Царская порфира # в твоем чреве иеткатися,
Анно, начинается,/ Юже Бог и Царь всех понес,
человеком явится/ и смирит враги, борющия ны.
Миро благовонное во утробе задала еси, Анно, /
Миро жизни преестественно восприемшую ?
Владыку, / дыханьми благодати помышления наша
об лагоухавшаго.
Богородичен: Яко от Троицы Едйнаго Тя, Хри-
сте, славим, яко из Девы воплощся,/ кроме
вращения человеческа, вся понесл еси, / не отсту-
пив Естества Отеческаго, Иисусе,/ аще и соеди-
нился еси нам.
Ин
Ирмос: дтроцы, благочестию совоспитани, / зло-
честйваго веления небрегше,/ огненнаго преще-
ния не убояшася,/ но, посреди пламене стояще,
пояху:/ отцев Боже, благословен еси.
Огненосную древле купину, Моисей на Синаи
юже виде,/ Анна зачат во чреве безчадствия,/
огнь погашающую яко некое злочестие, поющим: /
отцев Боже, благословен еси.
Капля твоей утробе преславно ныне, Анно,
источйся,/ яже Воду Жизни всю внутрь воспри-
яше,/ орошающую верно Тому зовущия:/ отцев
Боже, благословен еси.
Птенчее яко узре гнездо, / вперйлася еси духом и
молитвою,/ Голубицу прияла еси нескверну,/
Сучец, носящую Христа, маслинный, Анно,/ мыс-
леннаго потопа нас свобождаюпдш.
Песнь 8
Ирмос: Егоже ужасаются Ангели и вся воин-
ства, /яко Творца и Господа, /пойте, священницы,
прославите, отроцы,/ благословите, людие,/ и
превозносите во вся веки.
Давид Юже прорече Царицу,/ се, во чреве
приемлю,? Анна вопияше,? I и рожду всех Пред-
стательницу верных,/ Царя Христа имущую
родйти.