|
|||
Неделя святых праотец
|
413
|
||
|
|||
Видел еси, якоже есть мощно человеку вйдети,
Троицу/ и Тую угостил еси, яко друг присный, преблаженне Аврааме;/ темже мзду приял еси страннаго гощения, / еже быти тебе безчйсленных языков отцу верою. Богородичен: Полный истощавается плотию
нас ради,/ и начало Безначальный приемлет;/ обнищевает же Богатый,/ и Слово ? Сый Бог?в яслех безсловесных возлежит, яко Младенец,/ воззвание всех сущих от века со деловая. Катавасия: Бог Сый мира:
Песнь 6
Ирмос: Бездна грехов и прегрешений буря мя
смущает/ и во глубину нужднаго реет мя отча- яния,/ но Твою крепкую руку мне простри, яко Петрбви,/ о Управителю! и спаси. Обладавше душевными страстьми силою слова, /
страны язык халдейских властели бысте, / весть бо добродетель честь даровати стяжавшим ю,/ о Давидовы мудрии внуцы! В мертвость Даниил живоносную одеявся древ-
ле,/ яко Бога, халдеем злочестивно мнимаго,/ убивает снедию змия злейшаго./ Священники же злочестйвыя мудре убйл есть. Богородичен: Милостива ми Судию, Сына Тво-
его, Богородице Дево, / Твоими молитвами быти в день Суда/ Избавителя же лютых, Мати, умоли:/ на Тя бо едйну надежду мою возлагаю. Ин
Ирмос: Из утробы Иону младенца изблева мор-
скйй зверь,/ якова прият;/ в Деву же всельшееся Слово/ и плоть приемшее пройде, сохраншее иетленну:/ Егоже бо не пострада нетления,/ Рождшую сохрани неврежденну. Образ Христовы смерти был еси яве, Исааче
преблаженне, / возводймь отчим благопокорением, еже закалатися./ Сего ради ублажйлся еси и раб Божий войстинну явился еси ближний, / со всеми праведными вселялся. Явйся Иаков угодник, вернейший всех Бога;/
темже и брася со Ангелом, ум зря Бога наречеся/ |
|||
|
|||