23-й день
257
по кланяющихся ей,/ свободй от всякия беды и
напасти бесовския, / искушения от муж неправед-
ных, предпочитающих лукавая, / ибо тебе теплей-
ша помощника написуем.
Слава глас 6:
Йже благодати премудрость прием от Боже-
ственнаго Духа/ и языки научив Мизийския
благочестию,/ православия степень же и утвер-
ждение,/ Науме, отче всечестне,/ всем преподоб-
ным и постническим удобрение,/ дерзновение
имея к Богу,/ Того моли, да спасет души наша.
И ныне, предпразднства, глас 3:
Благоукрасйся, Вифлееме, / отверзеся бо Едем, /
готовися, Евфрафо,/ обновляется бо Адам и Ева
с ним./ Клятва бо разорйся, спасение миру
процвете/, и души праведных украшаются,/ яко
дар дароносия, вместо мира пение приносяще,/
спасение душевное и нетление приемлюще. / Се бо
в яслех Возлежай предповелевает / песнопение
духовное совершати вопиющим непрестанно:/
Господи, слава Тебе!
Вход. Прокимен дне. Чтения три преподобниче-
ская (зри страницы 487?489)
На литии стихиры самогласны, глас 2.
Парфения Левкййскаго: Звезду Богосветлую,
Болгарии светильника / и веры поборника, / Наума
Божественнаго, вернии, восхвалим, / со Ангелы бо
радуется, / прийм венец нетления от Самого Бога, /
и молится спастйся душам нашим.
Парфения Левкййскаго: Всеблаженне Науме
мудре,/ ты и по смерти на Небесех живеши во
Христе, / Того бо ради миру распявся и вне плбти
войстинну пожив,/ не себе жил еси,/ но жившие
паче в тебе Христос Бог,/ Егоже моли спастйся
душам нашим.
Глас 4.
Подобен: Яко дббля:
Апостолом единонравен быв, преподобие,/ сим
убо и ссельник показася, / йхже веру соблюл еси, /
течение совершил еси,/ что чудно, аще добро с
водворением получил еси,/ но моли с ними всех
Содетеля и Содержйтеля/ от всех лютых нас
избавити.