24-й день
325
Ведомо же буди, яко сие много летное поздравление в зри
соборных церквах при архиереех и йнде, где прилично,
творится в навечерии по отпусте святыя Литургии или по
вечерни, егда бывает навечерие в субботу и неделю; во
обителех же во всех Тйпиках чин положен сему бывати на
часех в сем месте.
Таже оба лика вкупе поют предреченную стихиру.
Слава, и ныне, глас 6:
Днесь раждается от Девы / рукою всю содержай
тварь,/ пеленами, якоже земен, повивается,/ Йже
существом неприкосновенен Бог./ В яслех возле-
жит/ утвердйвый Небеса словом в началех,/ от
сосцев млеком питается,/ Инее в пустыни манну
одождйвый людем, / волхвы призывает Жених
церковный,/ дары сих приемлет Сын Девы./
Покланяемся Рождеству Твоему, Христе;/ покла-
няемся Рождеству Твоему, Христе; / покланяемся
Рождеству Твоему, Христе:/ покажи нам и Боже-
ственная Твоя Богоявления.
На девятом часе кадит диакон весь храм. Таже
прокимен, глас 4:
Мати Сион речет:/ Человек, и
Человек родйся в нем.
Стих: Основания Его на
горах святых.
Пророчества Исаиина чтение (глава 9):
Отроча родйся нам, / Сын, и дадеся нам, / Егоже
начальство бысть на раме Его; / и нарицается Имя
Его:/ велйкаго совета Ангел,/ чуден Советник,/
Бог Крепок, / Властитель, / Начальник мира, / Отец
будущаго века, / приведет бо мир на начальники, / и
здравие Его, / и велие начальство Его, / и мира Его
несть предела, / на престол Давидов и на царство
Его,/ исправити е и заступйти е судьбою и
правдою/ от ныне и до века./ Ревность Господа
Саваофа сотворит сия.
Ко Евреем послания святаго апостола Павла
чтение (зачало 306):
Братие,/ святяй и освящаемии, от Едйнаго вси,/
еяже ради вины не стыдится братию нарицати их,
глаголя: / возвещу Имя Твое братии Моей, / посре-
де Церкве воспою Тя./ И паки:/ Аз буду надеяся
Нань. / И паки: / се Аз и дети, яже Ми дал есть Бог. /