|
|||
25-й день
|
349
|
||
|
|||
Ин
Ирмос: Из нощи дел омраченный прелести/
очищение нам, Христе,/ бодренно ныне соверша- ющим песнь, яко Благодетелю, I прииди, подавали удобну стезю,/ по нейже востекающе, обрящем славу. Лютую вражду, юже к нам Владыка отсекая паки
плотским пришествием, / да держащаго разрушит душетлеющаго, / мир сочетая с невещественными существы, / положив приступна, Рождшаго, твари. Людие вйдеша, древле омраченнии, по днех свет
вышния светлости, / языки же Богу наследие Сын приносит,/ подая тамо неизреченную благодать,/ идеже множайший процвете грех. Песнь 6
Ирмос: Из утробы Иону младенца изблева мор-
скйй зверь,/ якова прият;/ в Деву же всельшееся Слово/ и плоть приемшее пройде, сохраншее нетленну:/ Егоже, бо не пострада нетления,/ Рождшую сохрани неврежденну. Прийде, воплощея, Христос Бог наш из чрева, /
Егоже Отец прежде денницы раждает; / правления же держа пречистых сил, / в яслех скотиях возле- жит и пеленами повивается, / разрешает же много- плетенныя пленйцы прегрешений. Юно из Адама отроча смешения, родйся Сын и
верным дадеся,/ будущаго века Сей есть Отец и Начальник/ и нарицается Велйкаго Совета Ан- гел. / Сей крепок Бог есть/ и держай областию всю тварь. Ин
Ирмос: Обитая Иона в преисподних морских,/
прийти моляшеся и бурю утолити;/ унзен же аз мучащаго стрелою, I Христу воспеваю, зол губите- лю,/ скоро прийти Тебе к моей лености, Йже бе исперва к Богу, Бог Слово/ ныне
утверждает немощное древле/ видев сохранйти, еже по нам существо, / ймже Себе вторым общени- ем абие проявляя страстей свободное. |
|||
|
|||