'
350
Месяц декабрь
Грядет нас ради из Авраамлих чресл / темнопад-
шия во мраце прегрешений/ сыны воздвйгнути,
долу поникших,/ иже во свете обитаяй и яслех
чрез достояние, / ныне благоволив в человеческое
спасение.
Д            Кондак, глас 3. Самоподобен:
ева днесь Пресущественнаго раждает,/^ и
земля вертеп Неприступному приносит./ Ан-
гели с пастырьми славословят,/ волсвй же со
звездою путешествуют:/ нас бо ради родйся/
Отроча Младо, Превечный Бог.
Йкос:
Едем Вифлеем отверзе,/ приидйте, видим, пищу
в тайне обретохом;/ приидйте, приймем сущая
райская внутрь вертепа:/ тамо явйся корень
ненапоен,/ прозябая отпущение,/ тамо обретеся
кладязь неископан, / из негоже Давид пйти древле
возжадася. / Тамо Дева рождши Младенца, /
ду устави абие Адамову и Давидову./ Сего ради к
Нему идем, / где родйся Отроча Младо, Превечный
Бог.
Песнь 7
Ирмос: Отроцы, благочестию совоспитани, / зло-
честйваго веления небрегше,/ бгненнаго преще-
ния не убояшася,/ но, посреде пламене стояще,
пояху:/ отцев Боже, благословен еси.
Пастырие, свиряюще, ужасно светоявление по-
лучйша:/ слава бо Господня облиста их, и Ангел,
воспойте,? вопия,? яко родйся Христос, отцев
Бог благословенный.
Внезапу с словом Ангеловым Небесная воин-
ства,/ слава,? вопияху,? Богу в Вышних, на зем-
ли мир, в человецех благоволение:/ Христос
возсия, отцев Бог благословенный.
Глагол что сей? ? рекоша пастырие,? / пришед-
ше, увидим бывшее, Божественнаго Христа. / Виф-
леема же дошедше, с Рождшею покланяхуся,
воспевающе: / отцев Боже, благословен еси.
Ин
Ирмос: Всецаря люббвию уловленнии, отроцы/
укоризна безчйсленно ярящася мучителя злоббж-