|
|||
26-й день
|
367
|
||
|
|||
Слава, и ныне, Богородичен:
Плоть прием от кровей Твоих, Превечный Бог/ Тя Предстательницу показа человеком, Чистая,/ темже избави рабы Твоя/ от всякий нужды и обстояния / и сетей вселукаваго врага / и осияния причастйтися сподоби избранных, / вся славящия и покланяющияся Тебе. Подобает ведати, яко в попразднство Христова Рожде-
ства и Богоявления, повечерие поется малое, без канона Богородична. На повечерии к 26 числу, по Достойне, и по трисвятом, глаголем кондак Богородицы, Собору: Иже прежде денницы: На полунощнице глаголем кафизму обычную. По 1-м трисвятом вместо: Се Жених: глаголем тропарь праздника: Рождество Твое, Христе Боже наш: По 2-м трисвятом глаголем кондак Богородицы: Иже прежде денницы: таже, Господи, помилуй, 12, и отпуст. Молитвы эке, Помяни, Господи: не глаголем. |
|||
|
|||
|
|||
|
|||
НА УТРЕНИ
На Бог Господь: тропарь праздника трижды.
По 1-й стихологии сед а лен, глас 1. Подобен: Камени запечатану:
Иисусу рождшуея в Вифлееме Иудейстем,/
тварь просветйся, познавши Зиждителя;/ удивй- шася ангельстии лицы, зряще Владыку на земли, зрак рабий приемша / и от Отца неразлучна суща. / Слава воплощшемуся Богу; / слава Рожденному на земли;/ слава Благоволившему спасти род наш. Слава, и ныне, тойже.
И чтем слово Епифания Кйпрскаго, похвалу Пресвятыя Богородицы, на три части. По 2-й стихологии седален, глас 4.
Подобен: Удивйся Иосиф:
Что чудйшися, Марйам?/ Что ужасает еже в
Тебе?/ Яко бездетна Сына в лета родйх, рече:/ рожденнаго зачатия не навыкши, безмужна есмь / и како рожду Сына?/ Безсеменно рождение кто виде? / Идеже бо Бог хощет, побеждается естества |
|||
|
|||