|
|||
26-й день
|
381
|
||
|
|||
емся рождеству спасенному / и нищете всех Обога-
щающаго. Рождество непостижимое: / уставы естествен-
ныя обновлявши, Сыну глагол юще:/ Чадо Любез- ное, / дивлюся великому Твоему таинству, / како, в вертепе родйвся от Девы Чйстыя, / силою творйши всяческая хотением? О блаженное Отроковицы чрево! / Яже мысленне
Небесе больши показася,/ Егбже бо не вместит Небо, / Того ты обдержиши, носящи. / О блаженная сосца Твоя, Девице! / Цвет питала еси, Питающаго всяко дыхание,/ Христос в Твоей утробе быв,/ Безмужная Отроковице. Слава, глас 6:
Днесь Невидимое Естество/ человеком от Девы
совокупляется./ Днесь Безмерное Существо в Вифлееме пеленами обвивается./ Днесь Бог звез- дою волхвы в поклонение приводит,/ провозве- щая Свое тридневное погребение,/ яко в злате, и смирне, и ливане. / Емуже поем: / воплотйвыйся от Девы, Христе Боже, спаси души наша. И ныне, глас 2:
Иоанна монаха: Днесь Христос в Вифлееме
раждается от Девы, / днесь Безначальный начина- ется, и Слово воплощается./ Силы Небесныя радуются, / и земля с человеки веселится, / волсвй Владыце дары приносят,/ пастырие Рожденному дивятся./ Мы нее непрестанно вопием:/ слава в Вышних Богу, и на земли мир,/ в человецех благоволение. Славословие великое.
На Литургии служба вся Пречйстей. Беседа на Рождество Хрис- любопытствовать о том, образ чего
тово святого Василия Велико- не может быть представлен, где не
го, архиепископа Кесарии Кап- было зрителя. Что может предста-
падокийской. Рождество Хрис- вить ум, и как послужит мыс-
тово, как Рождество Божества, да лям язык? Нет Отца, и родился
почитается молчанием. Посему Сын. Не говори: «когда?», но обходи
не будем исследовать этого наши- молчанием такой вопрос. Не спраши-
ми мыслями,? не станем излишне вай: «как?», потому что невозможен
|
|||
|
|||