|
|||
29-й день
|
435
|
||
|
|||
Преподобнаго стихиры,
глас и подобен тойже: Воздержания образ / показался еси монашеству-
ющим, / Богоносе Марке л ле, / воздержанием столп огненный, / взимался Духом, премудре, от земли на Небеса,/ и чистоты собеседник,/ безмолвия же истинный истинно хранитель/ и мужества столп одушевлен, / правило же к добродетели известней- шее. Страстей взыграния/ увядйл еси, преподобие,/
бдением крепким, и поучением Писаний, / и молит- вою прилежною,/ и слез точением./ Темже вой- стинну явился еси / Владыце достойное жилище / и исцеления верою приходящим ты подаеши,/ без- смертнаго сподобляяея наслаждения. Наслаждался яснейше/ доброты Владыки Тво-
его,/ зерцалом разрешшимся, всеблаженне, плотским/ и явлением, сущим зде,/ моли о чйсте хвалящих/ память твою всесвященную/ и псалмы же и песньми почитающих,/ яко да улучим ми- лость в День Судный. Слава, младенцев, глас 8.
Андрея Критскаго: Ирод пребеззаконный, / видя звезду, паче всея твари светлейшую, смущашеся/ и млекопитаемыя младенцы из объятий матерних восхищаше./ Елисавет лее, вземши Иоанна,/ ка- мень моляше, глаголющи:/ приимй матерь с ча- дом./ Гора прият Предтечу./ Ясли же храняху сокровище,/ Егоже звезда возвести,/ и волсвй поклонйшася: / Господи, слава Тебе. И ныне, глас тойже:
Преславное таинство устрояется днесь, / обнов-
ляется естество,/ и Бог Человек бывает,/ еже бе, пребысть,/ и еже не бе, прият,/ ни смешения претерпев,/ ниже разделения. На стиховне стихиры праздника, глас 6.
Подобен: Тридневен:
Таинство ужасное зрю:/ Бог бо, Йже горстию
содержай всю тварь,/ объемлется плотию в яслех безеловесных/ и рубищи повивается,/ повиваяй мглою море. |
|||
|
|||