|
|||
29-й дет.
|
457
|
||
|
|||
ши мало. / Абие отверзе очи умерый всем зрящим и
пребысть до утра./ Оле чудесе!/ якоже Ты Сам» Боже, обладавши животом и смертию,/ сйце и рабом Своим подаеши обладати, Человеколюбче. В нощи и во дни труждаяся,/ уготовал еси
погребению место и рекл еси, святе:/ глаголите умершему: отдаждь дух твой Богу. / Он же, послу- шав тя, смежив очеса, преставися, / и вси, удйвль- шеся слова твоего силе, прославиша Бога Челове- колюбца. Странно чудо:/ мертвым воздвизати умершия;/
но любящему Бога вся поспешествуют во благое. / Яже вся к созиданию нашему бывают, / да теплей- шею любовию притецем ко Владыце и со препо- добными прославим Его,/ яко благоутробнаго Человеколюбца. Богородичен: Странно чудо:/ како во чреве
плотстем Огнь Божественный прияла еси, Дево, / и пребыла неопалима, якоже иногда купина несга- раема,/ еже все бысть, да на Тебе, Чистая, сбудется смотрения Божия таинство. Песнь 6
Ирмос: Пророка спасл еси от кита. Человеко- любие,/ и мене из глубины прегрешений/ возведи, молюся. Славолюбия осквернение очищая, / повелел еси,
блаженне, умершему Иоанну, да вышшее Феофи- лу подаст место./ О, чудесе!/ послушав, мертвый прейде на нижнее место,/ и вси исполнишася страха,/ ты же, святе, со смирением поклонился еси, глаголя:/ от истления вражды возведи мя, Боже, молютися. Припадающу к ногам твоим Феофилу и просящу
оставления рекл еси, преподобие:/ Господь, Сам отъемляй вражду, повеле умершему за любовь подати тебе старейшинство, / ты же да изведеши- ся от мысленнаго кита, славолюбием тя поядающа- го,/ Человеколюбцу молйся. Бысть, аки гром, слово твое, отче, / егоже страха
убояся Феофил, мнев, яко ту пад, умрет, / но, мало пришед в себе и вшед в келлию, / пребысть прочая |
|||
|
|||