29-й дет.
457
ши мало. / Абие отверзе очи умерый всем зрящим и
пребысть до утра./ Оле чудесе!/ якоже Ты Сам»
Боже, обладавши животом и смертию,/ сйце и
рабом Своим подаеши обладати, Человеколюбче.
В нощи и во дни труждаяся,/ уготовал еси
погребению место и рекл еси, святе:/ глаголите
умершему: отдаждь дух твой Богу. / Он же, послу-
шав тя, смежив очеса, преставися, / и вси, удйвль-
шеся слова твоего силе, прославиша Бога Челове-
колюбца.
Странно чудо:/ мертвым воздвизати умершия;/
но любящему Бога вся поспешествуют во благое. /
Яже вся к созиданию нашему бывают, / да теплей-
шею любовию притецем ко Владыце и со препо-
добными прославим Его,/ яко благоутробнаго
Человеколюбца.
Богородичен: Странно чудо:/ како во чреве
плотстем Огнь Божественный прияла еси, Дево, / и
пребыла неопалима, якоже иногда купина несга-
раема,/ еже все бысть, да на Тебе, Чистая,
сбудется смотрения Божия таинство.
Песнь 6
Ирмос: Пророка спасл еси от кита. Человеко-
любие,/ и мене из глубины прегрешений/ возведи,
молюся.
Славолюбия осквернение очищая, / повелел еси,
блаженне, умершему Иоанну, да вышшее Феофи-
лу подаст место./ О, чудесе!/ послушав, мертвый
прейде на нижнее место,/ и вси исполнишася
страха,/ ты же, святе, со смирением поклонился
еси, глаголя:/ от истления вражды возведи мя,
Боже, молютися.
Припадающу к ногам твоим Феофилу и просящу
оставления рекл еси, преподобие:/ Господь, Сам
отъемляй вражду, повеле умершему за любовь
подати тебе старейшинство, / ты же да изведеши-
ся от мысленнаго кита, славолюбием тя поядающа-
го,/ Человеколюбцу молйся.
Бысть, аки гром, слово твое, отче, / егоже страха
убояся Феофил, мнев, яко ту пад, умрет, / но, мало
пришед в себе и вшед в келлию, / пребысть прочая