Догматики
505
призывающий, / потщися на умоление Тебе верно
вопиющих:/ радуйся, Владычице,/ всех помоще,
радосте и покрове,/ и спасение душ наших.
Глас 5
Богородичен:
В Чермнем мори/ Неискусобрачныя Невесты
образ написася иногда:/ тамо Моисей, раздели-
тель воды,/ зде же Гавриил, служитель чудесе;/
тогда глубину шествова немокренно Израиль,/
ныне же Христа роди безсеменно Дева;/ море по
прошествии Израилеве пребысть непроходно, /
Непорочная по рождестве Еммануилеве пребысть
нетленна./ Сый и прежде Сый,/ явлейся яко
Человек,/ Боже, помилуй нас.
На стиховне Богородичен:
Храм и дверь еси,/ палата и престол Царев,/
Дево Всечестная, / ¬юже Избавитель мой, Христос
Господь,/ во тьме спящим явйся,/ Солнце Сый
правды,/просветйти хотя, яже созда по образу
Своему рукою Своею./ Темже, Всепетая,/ яко
матерые дерзновение к Нему стяжавшая,/ непре-
станно моли спастйся душам нашим.
Глас 6
Богородичен:
Кто Тебе не ублажит, Пресвятая Дево?/ кто ли
не воспоет Твоего Пречйстаго Рождества?/ Без-
детно бо от Отца возсиявый Сын Единородный,/
Тойже от Тебе, Чйстыя, пройде,/ неизреченно
воплощен:/ естеством Бог Сый/ и естеством быв
Человек нас ради; / не во двою лицу разделяемый, /
но во двою естеству неслйтно познаваемый./
Того моли, Чистая Всеблаженная, / помйловатися
душам нашим.
На стиховне Богородичен:
Творец и Избавитель мой, Пречистая, / Христос
Господь, из Твоих ложесн прошед, / в мя оболкйй-
ся,/ первыя клятвы Адама свободй./ Темже Ти,
Всечйстая,/ яко Божий Матери же и Деве/, вой-
стинну вопием немолчно:/ радуйся ангельски,
радуйся, Владычице,/ предстательство, и покро-
ве,/ и спасение душ наших.