Неделя пред Рождеством Христовым, святых отец
59
Богородичен: Нищ богатый бывает,/ обогащая
йже злобою обнищавший,/ Человек Бог познава-
ется от Девы Неискусобрачныя кроме преложе-
иия;/ вси хвалами воспоем Его, яко лрославися.
Катавасия: Христос раждается:
Песнь 3
Ирмос: Тебе, на водах/ повесившаго всю землю
неодержймо, / тварь, видевши на лббнем вйсима,
/
ужасом многим содрогашеся, / несть свят, / разве
Тебе, Господи, взывающи.
Во гробе тридневствовавый / воскресил еси
животворным востанием умершия от века,/ и,
осуждения разрешшеся, весело радовахуся:/ се
избавление пришел еси, Господи, взывающе.
Слава Твоему востанию, Спасе наш,/ яко нас от
ада, тли и смерти избавил еси, яко Всесилен,/ и,
воспевающе, глаголем:/ несть свят, разве Тебе,
Господи Человеколюбие.
Ин, отцем
Юнее по образу славу и по подобию Божию верно
соблюдающе,/ златаго образа пламень огнем ду-
ховным страдальчески угаейша отроцы, поюще:/
Едйнаго Господа знаем.
Мудростию обложени и Духа силою, отроцы/
мудрецы Вавилонский плененнии поерамйша и
дерзостне взываху: / несть свят, разве Тебе, Госпо-
ди Человеколюбче.
Радуется и сликовствует с детьми и пророки
закон/ и предъиграет Господню Божественному
пришествию днесь,/ и Авраам радуется, яко от
семене его виде Господа воплощаема.
Богородичен: Зачатие без страсти,/ приятие
паче слова пройде Рождества Твоего, Богороди-
це:/ пророки бо проповеданное паче естества
таинство нам явйся,/ Слово Божие, Сый Бог.
Ин
Ирмос: Прежде век от Отца рожденному нетлен-
но Сыну/ и в последняя от Девы/ воплощенному
безсеменно,/ Христу Богу возопийм:/ вознесый
рог наш,/ Свят еси, Господи.