|
|||
96
|
Месяц декабрь
|
||
|
|||
Святаго. Ирмос тойже
Яко воистинну Желателя возлюбив неуклонно/
и огнь йже к Нему воспалив разумне, Игнатие,/ воду имел еси в тебе живущую и глаголющую. Свидетельство твоей совести исполняя,/ не
у доводился еси, зря зверей стремления, / не устра- шился еси, якоже пшеница хотя членовными сомлетися. Долгая твоя гонения и нерешймыя узы,/ яже в
Риме терзания и огнь гонителей в ничтоже вменял еси, священномучениче, / за твоего Рачителя. Вельмй горя, страдальче, любовию Христовою,/
ко огню искушений яко на росу утреннюю потекл еси,/ Онаго постйгнути сущо сущаго Рачителя. Аще и пил еси Христову чашу жажда,/ но
пребыл еси присно еже пострадати, паче еже жйти./ И вопиял еси:/ ничтоже мне сия, ко еже получйти мне еже жйти. Богородичен: Украсйся, Вифлееме, уготовися,
Евфрафо:/ без матере бо от Отца/ и без отца Материю чревонбсится / и раждается, спасая ны. Кондак, глас 3.
Подобен: Дева днесь:
С
ветлых подвиг твоих светоносный день / пред-
проповедует всем в вертепе рожденнаго:/ сего бо жаждая от любве насладйтися, / потщался еси от зверей снеден быти; / сего ради и Богоносец нареклся еси, Игнатие всемудре. Йкос:
Авраам убо иногда сына жрятне, / заклание предвоображая вся Содержащаго/ и ныне в вертепе тщащагося родйтися, / ты же, Богомудре, всего принесл еси тебе самаго, якоже заколение, / и, зверей снедь быв,/ пшеница чиста явился еси Зиждителю твоему,/ в житницах Небесных веч- нуяй воистинну / и твоего рачения наслаждаяся. / Егоже ради весь мир оставив, Богоносец нареклся еси,/ Игнатие всемудре. Песнь 7
Ирмос: Сущим в пещи отроком Твоим, Спасе,/не прикоснуся, ниже стужи, огнь./ Тогда трие, яко |
|||
|
|||