96
Месяц декабрь
Святаго. Ирмос тойже
Яко воистинну Желателя возлюбив неуклонно/
и огнь йже к Нему воспалив разумне, Игнатие,/
воду имел еси в тебе живущую и глаголющую.
Свидетельство твоей совести исполняя,/ не
у доводился еси, зря зверей стремления, / не устра-
шился еси, якоже пшеница хотя членовными
сомлетися.
Долгая твоя гонения и нерешймыя узы,/ яже в
Риме терзания и огнь гонителей в ничтоже вменял
еси, священномучениче, / за твоего Рачителя.
Вельмй горя, страдальче, любовию Христовою,/
ко огню искушений яко на росу утреннюю потекл
еси,/ Онаго постйгнути сущо сущаго Рачителя.
Аще и пил еси Христову чашу жажда,/ но
пребыл еси присно еже пострадати, паче еже
жйти./ И вопиял еси:/ ничтоже мне сия, ко еже
получйти мне еже жйти.
Богородичен: Украсйся, Вифлееме, уготовися,
Евфрафо:/ без матере бо от Отца/ и без отца
Материю чревонбсится / и раждается, спасая ны.
Кондак, глас 3.
Подобен: Дева днесь:
С ветлых подвиг твоих светоносный день / пред-
проповедует всем в вертепе рожденнаго:/
сего бо жаждая от любве насладйтися, / потщался
еси от зверей снеден быти; / сего ради и Богоносец
нареклся еси, Игнатие всемудре.
Йкос:
Авраам убо иногда сына жрятне, / заклание
предвоображая вся Содержащаго/ и ныне в
вертепе тщащагося родйтися, / ты же, Богомудре,
всего принесл еси тебе самаго, якоже заколение, /
и, зверей снедь быв,/ пшеница чиста явился еси
Зиждителю твоему,/ в житницах Небесных веч-
нуяй воистинну / и твоего рачения наслаждаяся. /
Егоже ради весь мир оставив, Богоносец нареклся
еси,/ Игнатие всемудре.
Песнь 7
Ирмос: Сущим в пещи отроком Твоим, Спасе,/не
прикоснуся, ниже стужи, огнь./ Тогда трие, яко