1-й день
И
Песнь 7
Ирмос: В пещи Авраамстии бтроцы персйдстей, /
люббвюо благочестия паче,/ нежели пламенем,
опаляеми, взываху:/ благословен еси в храме
славы Твоей, Господи.
Церковь, предъукрашшися зарею мысленною,/
любовию Владыки всех и Творца, / восприяти Его
готовится и радостная Сему плетет восхождения.
Иже в недрех неописанно суща Отеческих
Слово,/ Сына Своего Единороднаго, Матерний
руце носящий в церковь гвдотию/ по закону яко
Младенца вносят.
Вселйвыйся Бог во чрево Девы/ на руках
Симеона, / яко на престоле огненнем, днесь седйт.
Богородичен: Вйдеша славу Твою языцы вси,
Едина Чистая, / темже тварей всех Тя благочестно
Царицу ублажают/ и Богоматерь паче естества
непрестанно славят.
Ин
Ирмос: От Иудеи дошедше, бтроцы, / в Вавилоне
иногда/ верою Трбйческою пламень пещный по-
праша, поюще: отцев Боже, благословен еси,
Венценосец, ликуеши с лики мученик, веселя-
ся,/ прелесть бо победив словом истинным,/
воспевавши, радуяся:/ отец наших Боже, благо-
словен еси.
Владыка всяческих Своими страданьми венчает
мученика/ и сего водворяет в селех Небесных,/
зовуща и глаголюща: / отец наших Боже, благосло-
вен еси.
Богородичен: Млада носящи Младенца,/ преж-
де всех век Бога, Всенепорочная, из Тебе вопло-
щенна, / на престай молящи спасти поющия: / отец
наших Боже, благословен еси.
Песнь 8
Ирмос: Руце распростер, Даниил/ львов зияния
в рове затче:/ огненную же силу угасйша,/
добродетелию препоясавшеся, I благочестия ра-
чители, бтроцы, взывающе:/ благословите, вся
дела Господня, Господа.
Руце распростер Симеон/ и предъочйщ душу
Божественными деяньми, / младенствовавшаго
Господа токмо за благость прият, / вопия с весели-