1-й день
13
давца Владыку./ Егоже отроцы благословят,/
священницы воспевают/ и превозносят во вся
веки.
Песнь 9
Ирмос: Камень нерукосечный/ от несекомыя
горы Тебе, Дево, / краеугольный отсечеся, / Хри-
стос, совокупйвый разстоящаяся естества;/ тем,
веселящеся, Тя, Богородице, величаем.
Душевными Тя руками сподоби мя, Благодете-
лю, / восприяти, якоже древле Симеон, / и наслади-
тися Твоей благости: / Ты бо еси Един желание / и
сладость, Превозжеленный.
Мысленно вжегше вси добродетелей свещй,/
любовию с Симеоном и Анною свещеносцы пред-
усрящем,/ Христу хотящу прийти освятйти по-
ющия Его.
Днесь в храме Симеон старец руками прият
Христа, Бога нашего,I и возопи, глаголя:/ ныне
отпущаеши раба Твоего, Владыко.
Богородичен: Паче сущих восприят из Тебе
плоть Слово Вышняго, / Чист Сый приношает
Безначальному Отцу очищение / и очищает любо-
вию Тя, Божию Матерь, величающия.
Ин
Ирмос: Тя, неискусобрачную Матерь Бога Выш-
няго,/ Тя, паче ума рождшую словом воистинну
Бога,/ вышшую Пречистых сил,/ немолчными
славословлении величаем.
Паче видимых мученическое чаяние полно без-
смертнаго наслаждения:/ видится сих надежда,
полна благоухания, / и радости, и светлости неиз-
реченныя./ Темже достойно ублажаются.
Свет был еси вторый, к Свету первому приблй-
жився,/ зарею Его просвещаемь и воображаемь,
Трифоне мудре, / и Того подательными светлость-
мй сияя;/ тем тя вси ублажаем.
Явился еси неужасен в подвизех, страстотер-
пче, / явился еси истинно тезоименйт Божествен-
ней и святей пищи, / еяже ныне восприемля и ясно
наслаждался,/ спасение чтущим тя нам испроси.
Богородичен: Умертви мудрование, Богородй-
телънице, плоти моея/ и оживи душевное
умерщвление действом Истинныя Жизни, / из Тебе