|
|||
1-й день
|
13
|
||
|
|||
давца Владыку./ Егоже отроцы благословят,/
священницы воспевают/ и превозносят во вся веки. Песнь 9
Ирмос: Камень нерукосечный/ от несекомыя
горы Тебе, Дево, / краеугольный отсечеся, / Хри- стос, совокупйвый разстоящаяся естества;/ тем, веселящеся, Тя, Богородице, величаем. Душевными Тя руками сподоби мя, Благодете-
лю, / восприяти, якоже древле Симеон, / и наслади- тися Твоей благости: / Ты бо еси Един желание / и сладость, Превозжеленный. Мысленно вжегше вси добродетелей свещй,/
любовию с Симеоном и Анною свещеносцы пред- усрящем,/ Христу хотящу прийти освятйти по- ющия Его. Днесь в храме Симеон старец руками прият
Христа, Бога нашего,I и возопи, глаголя:/ ныне отпущаеши раба Твоего, Владыко. Богородичен: Паче сущих восприят из Тебе
плоть Слово Вышняго, / Чист Сый приношает Безначальному Отцу очищение / и очищает любо- вию Тя, Божию Матерь, величающия. Ин
Ирмос: Тя, неискусобрачную Матерь Бога Выш-
няго,/ Тя, паче ума рождшую словом воистинну Бога,/ вышшую Пречистых сил,/ немолчными славословлении величаем. Паче видимых мученическое чаяние полно без-
смертнаго наслаждения:/ видится сих надежда, полна благоухания, / и радости, и светлости неиз- реченныя./ Темже достойно ублажаются. Свет был еси вторый, к Свету первому приблй-
жився,/ зарею Его просвещаемь и воображаемь, Трифоне мудре, / и Того подательными светлость- мй сияя;/ тем тя вси ублажаем. Явился еси неужасен в подвизех, страстотер-
пче, / явился еси истинно тезоименйт Божествен- ней и святей пищи, / еяже ныне восприемля и ясно наслаждался,/ спасение чтущим тя нам испроси. Богородичен: Умертви мудрование, Богородй-
телънице, плоти моея/ и оживи душевное умерщвление действом Истинныя Жизни, / из Тебе |
|||
|
|||