|
||
Празднование Пресвятей Богородице,
иконы ради Ея Елецкия,
яже во Харькове граде
На Господи, воззвах: стихиры праздника 3,
/5\ и Богородицы на 5, глас 2: /тгП\ ревле Моисею в купине несгараемей/ та-
Ш Уд инство Присно девы явленное/ и сего па-
^^-^Жстьгря избранным людем гласом Ббжиим Ч^тЧунарекшее,/ днесь в Российстей стране монахов начальнику/ паки в подобии является:/ той бо зрит Матерь Божию,/ во огни на древе возседшую/ и Предвечнаго Младенца на руку держащую,/ и подающую мирови мир/ и душам нашим велию милость. Воистину блажени суть изгнаннии правды ра-
ди: / тако бо Моисей угоден Богу в земли изгнания своего явися,/ ему же быв подражатель Антоний преподобный,/ от князя неправедно гонимый,/ иже, к пределом Черниговским пришед, / видения Богородицы в огненней купине сподобися, / и сие на дщйце написати повелев,/ наше упование на Матерь Божию умножает/ и научает от Тоя просйти мирови мира/ и душам нашим велия милости. Вемы, о Владычице Преблагая,/ яко рабом
Ббжиим Помощница неустанная являешися / и тем ревность их о Бозе укреплявши,/ обаче и нас, таковыя ревности не имущих,/ и точию грехами богатеющих,/ не отрйни от Твоего заступления,/ но покаяние наше приимй / и, сие к Престолу Сына Твоего вознесши,/ сердца наша утешения испол- ни,/ и ниспослй душам нашим мир и велию милость. Приидйте, христоименйтии людие,/ чудотвор-
ному образу Божия Матери поклонимся/ и виде- нием Ея умилимся,/ како, во огни неврежденно пребывающи, / Огнь Божества на руку Своею носит. / Блажени очи, вйдевшия сие чудо, / блаже- |
||
|
||