Празднование Пресвятей Богородице,
иконы ради Ея Елецкия,
яже во Харькове граде
На Господи, воззвах: стихиры праздника 3,
/5\           и Богородицы на 5, глас 2:
/тгП\ ревле Моисею в купине несгараемей/ та-
Ш Уд инство Присно девы явленное/ и сего па-
^^-^Жстьгря избранным людем гласом Ббжиим
Ч^тЧунарекшее,/ днесь в Российстей стране
монахов начальнику/ паки в подобии является:/
той бо зрит Матерь Божию,/ во огни на древе
возседшую/ и Предвечнаго Младенца на руку
держащую,/ и подающую мирови мир/ и душам
нашим велию милость.
Воистину блажени суть изгнаннии правды ра-
ди: / тако бо Моисей угоден Богу в земли изгнания
своего явися,/ ему же быв подражатель Антоний
преподобный,/ от князя неправедно гонимый,/
иже, к пределом Черниговским пришед, / видения
Богородицы в огненней купине сподобися, / и сие
на дщйце написати повелев,/ наше упование на
Матерь Божию умножает/ и научает от Тоя
просйти мирови мира/ и душам нашим велия
милости.
Вемы, о Владычице Преблагая,/ яко рабом
Ббжиим Помощница неустанная являешися / и тем
ревность их о Бозе укреплявши,/ обаче и нас,
таковыя ревности не имущих,/ и точию грехами
богатеющих,/ не отрйни от Твоего заступления,/
но покаяние наше приимй / и, сие к Престолу Сына
Твоего вознесши,/ сердца наша утешения испол-
ни,/ и ниспослй душам нашим мир и велию
милость.
Приидйте, христоименйтии людие,/ чудотвор-
ному образу Божия Матери поклонимся/ и виде-
нием Ея умилимся,/ како, во огни неврежденно
пребывающи, / Огнь Божества на руку Своею
носит. / Блажени очи, вйдевшия сие чудо, / блаже-