250
Месяц февраль
ких тайн откровение, / пророческое провещание, /
духовное возновление, / моли спастйся душам
нашим.
Ангел явился еси землен,/ на земли Небесныя
собеседники имев,/ зритель премирных видений
быв,/ светильник мысленный, свет облистающ,/
маслина, псаломски рещй, плодовита,/ Богодей-
ственно искапающи благочестивым елей,/ моли
спастйся душам нашим.
Надеемаго обожения наслаждался, / яко пророк
йстиннейший Божий,/ и ясно присносущныя на-
сыщался сладости,/ и славу неизглаголанную
видя,/ и доброты венцы украшен,/ о нас, поющих
тя, моли/ прилежно, Богоприятне,/ спастйся ду-
шам нашим.
Аще есть пост, Слава, и ныне, Богородичен или Кресто-
богородичен (писаны в 18-й день). Аще ли несть поста, поем и
самогласен святаго. Слава, глас 8:
Божиих даров яко тезоименйта / и того наследни-
ка блаженства вси восхвалим, вернии,/ и ублажим
по достоянию Феодора, добляго великомученика, /
вселенныя поборника, / молится бо Христу Богу о
душах наших.
И ныне, праздника, глас тойже:
Иже на Херувймех носимый и певаемый от
Серафим,/ днесь в Божественное святилище по
закону приносим,/ на старческих, яко на престо-
ле, седйт руках/ и от Иосифа приемлет дары
Боголепно,/ яко супруг горличищ,/ нескверную
церковь и от язык новоизбранныя люди, / голубй-
на же два,птенца,/ яко Начальник Ветхаго же и
Новаго. / Еже к Нему обещания Симеон конец
прием,/ благословя Деву Марию Богородицу,/
страстей образы, йже из Ней, провозгласи/ и от
Него прошаше отпущения, вопия:/ ныне отпусти
мя, Владыко, якоже прежде возвести ми,/ яко
вйдех Тя, Первовечнаго Света/ и Спаса Господа
христоименйтым людем.
На стиховнь стихиры, глас 2.
Подобен: Доме Евфрафов:
Двери Небесныя, отверзитеся, / Христос бо в
церковь/ яко Младенец/ Материю Девою/ Богу и
Отцу приносится.